Pentru al treilea an consecutiv, cele mai noi tendințe din Search Engine Marketing se discută la București, timp de 2 zile, în cadrul celui mai important eveniment de SEO și PPC din Europa de Sud-Est.
SEM Days 2014 va fi cel mai mare eveniment de profil din regiune, organizat de SEO monitor și 2Parale. La eveniment, cei peste 500 de budget owners, manageri de marketing și brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri și antreprenori online care vor fi prezenți vor primi informații de actualitate din domeniu.
Tim Resnik și Jim Sterne, prezenți la SEM Days 2014
Cu o experiență de peste 15 ani în marketing și o pasiune puternică pentru tehnologia web de ultimă generație și pentru web marketing, Tim Resnik este în prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial în industria de SEO.
În 2011 a lansat agenția interactivă AudienceWise, axată pe consultanță în strategie de marketing online, social media și SEO, preluată în 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platformă de Analytics a temelor politice, propagate pe rețelele sociale.
Autorul lucrării Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment, Jim Sterne este un speaker recunoscut la nivel internațional, pe teme legate de marketing electronic și interacțiune cu clienții. Consultant al unor companii și antreprenori din top 500 Fortune, Jim își folosește experiența de peste 25 de ani în marketing și vânzări pentru a măsura eficiența internetului în crearea și întărirea relației cu clienții.
Alături de cei doi specialiști, alte nume recunoscute la nivel internațional din marketingul digital și-au anunțat prezența la evenimentul organizat de SEO monitor și 2Parale, SEM Days 2014: Ann Stanley, Co-fondator și Managing Director la Anicca Digital, și Phil Nottingham, Consultant și Strateg Video la Distilled, iar lista nu se va opri aici.
Cele mai noi informații despre SEO, PPC, Social Media, conținut video și reputație online vor fi concentrate în 2 paneluri de discuții, 9 keynote-uri și 12 workshop-uri adresate marketerilor, managerilor și antreprenorilor interesați de creșterea vizibilității în online, cu rezultate măsurabille. Cele două zile de conferințe și workshop-uri vor acoperi subiecte fierbinți din SEO, AdWords, Social Media și reputation management, utile oricărui brand care își dorește să domine motoarele de căutare.
Agenda preliminară a celei de-a treia ediții SEM Days este disponibilă pe site-ul evenimentului.
Până pe 31 august, biletele de acces la eveniment sunt disponibile cu o reducere de peste 17%. Pentru înscrieri și informații suplimentare accesați pagina dedicată.
Anul acesta, avem plăcerea să vă anunțăm că și Romanian Copywriter se află pe lista de parteneri ai evenimentului SEM Days.
Despre SEM Days
SEM Days este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online. Primele două ediții, în 2012 și 2013 au adus la București profesioniști de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).
SEM Days este un eveniment organizat de SEO monitor si 2Parale.