Why don’t you come over? Varianta 2.0

Au trecut deja câteva zile de când vicepremierul rus, Dmitri Rogozin, puțin amețit datorită schimbărilor de fus orar, ne promitea vizite cu bombardierul și ne dojenea părintește. Probabil și puțin euforic datorită expansiunii continue a Federației Ruse în Ucraina, a încercat o impunere de poziție în piața UE.

Este de înțeles de ce faptul că o superputere își dorește supunerea și alipirea micilor „sateliti” este în natura sa. Trebuie doar să întrebi de Imperiul Otoman, Imperiul Austro-Ungar sau Germania Nazistă. Dar nu poți, pentru că nu mai există, pe când noi, micii și neînsemnații urmași ai tracilor, suntem încă aici.

Așadar, m-am simțit dator să îi explic tovarășului, pe cât ne neînsemnați și slabi am părea, că aceste slăbiciuni sunt în același timp avantaje, folosind umorul și autoironia.

Mesajul este asemănător unei campanii pe care o consider de succes și anume „Why don’t you come over?” (Gândul), destinată Marii Britanii, în urma scandalului de presă privind imigranții români. Dar esența este diferită. Execuțiile trebuia să transmită mesajul:

Dragi tovarăși, suntem aici fie că vă place sau nu și nu intenționăm să ne mutăm prea curând. Sunteți bineveniți în vizită dar modul în care vă întoarceți acasă depinde de atitudinea voastră.

Această „campanie” nu este una politica, deși poate fi din greșeală interpretată ca atare, având anumite conotații. Scopul ei este de a apropia cele două popoare prin respect reciproc, dincolo de scena politică, prin comunicare.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

comrade 1

comrade 2

comrade 3

comrade 4

comrade 5

Cătălin Popa

Este un tânăr licențiat, pasionat de advertising, care lucrează la cel mai mare magazin multibrand de biciclete din București.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!