Wonderbra – 25 de afise creative cu si despre sutiene

Brandul Wonderbra a fost înființat în anul 1935. După ce a făcut senzație în Marea Britanie, producătorul de sutiene și-a făcut apariția 59 de ani mai târziu și pe piața Statelor Unite ale Americii. Având o rată de vânzare de un sutien la 15 secunde, aceștia ajung să devină rapid cel mai mare vânzător de sutiene push-up din State și, totodată, un simbol american.

Diferența dintre Wonderbra și alte branduri producătoare de lenjerie intimă a fost modalitatea de comunicare. În timp ce majoritatea plăteau sume colosale modelelor pentru a fi fotografiate purtând produsele lor, Wonderbra a ales advertisingul subtil în defavoarea celui trivial, punând imaginația consumatorului la încercare.

Wonderbra depune eforturi în continuare pentru a permite femeilor să se simtă încrezătoare și sexy. În materie de advertising, Wonderbra ne pune la încercare imaginația, oferindu-ne cele mai trăznite reprezentări ale unui sutien, folosind diferite obiecte, situații sau persoane.

În continuare, sperăm să vă lăsați imaginația să își urmeze cursul natural, în timp ce vă delectați cu aceste print-uri creative marca Wonderbra.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Teodor Chiripuci

Teodor este un tânăr pasionat de publicitate, membru in comunitatea Romanian Copywriter. Află mai multe despre Teodor pe profilul lui de Romanian Copywriter.

  • Silvia

    Un subiect destul de riscant, dar tratat excelent, cu mult umor si bun gust. Deci se poate sa faci reclame sexy fara a deveni libidinos. Ai nostri advertiseri sa ia aminte!

  • Electra Radu

    Unele erau aşa de subtile, că nu le-am înţeles… Dar pe care le-am înţeles, jos pălăria! 🙂

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!