YouTube sarbatoreste 10 ani de reclame cu un super-top

YouTube împlineşte 10 ani. Parcă e puţin, parcă e mult, parcă nu ne-am mai imagina lumea online fără locul în care ne putem uita la absolut orice video, nu-i aşa?

Cu ocazia #10YearsofYouTubeAds, poţi să votezi cele mai bune reclame din ultimii 10 ani. În 2014, 4 din 10 cele mai vizionate video-uri de pe YouTube au fost reclame, aşa că site-ul le aduce astfel un tribut ad-urilor lumii.

Eu am votat deja şi te încurajez să o faci şi tu! Să mulţumim astfel alături de cei de la YouTube pentru 10 ani de reclame inspirate. Printre cele 20 de reclame propuse pentru super-topul YouTube se află şi unele care au depăşit aşteptările tuturor în materie de vizualizări, reclame cu o idee sau un concept ce s-a viralizat rapid, reclame ce nu mai au nevoie de nicio prezentare.

Turkish Airlines

Idee: Kobe vs. Messi – o excursie în jurul lumii cu doi sportivi celebri; un joc haios pentru cele mai bune selfie-uri de pe întregul mapamond, totul cu ajutorul zborurilor internaţionale de la Turkish Airlines.
Agenţie: Crispin Porter + Bogusky / Starcom
Data de apariţie: 3 decembrie 2013
Vizualizări: 140 674 696

Nike Footbal

https://www.youtube.com/watch?v=3XviR7esUvo

Te așteptăm la următorul nostru curs!

28-29 octombrie, București: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Idee: Winner Stays – Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Ibrahimović, Iniesta şi alte nume celebre ale fotbalului internaţional se transpun în rolul unor tineri jucători în cel mai spectaculos meci, cu accente amuzante, pline de adrenalină şi de farmec.
Agenţie: Wieden + Kennedy / Mindshare Portland / Razorfish
Data de apariţie: 25 aprilie 2014
Vizualizări: 114 159 433

WREN

Idee: Primul sărut – 20 oameni complet străini au fost rugaţi să se sărute pentru prima dată în faţa camerelor de filmat, totul pentru a promova colecţia de toamnă a liniei vestimentare WREN.
Regizor: Tatia Pileva
Data de apariţie: 10 martie 2014
Vizualizări: 102 994 137

Tot printre cele 20 de propuneri ale YouTube se află şi campanii inedite. Poate nu au avut un număr atât de mare de vizualizări, însă poveştile pe care le-au spus, mai încărcate de emoţie, mai dramatice sau mai haioase, sunt unele care merită admirate şi premiate. Iată câteva dintre ele:

Always

Idee: Like A Girl – să alergi, să arunci, să te baţi ca o fată nu e o insultă, e pur şi simplu ceva ce face parte din fiecare fată. Always vrea să schimbe folosirea expresiei din ceva negativ în ceva cu care fetele se pot mândri.
Agenţie: Leo Burnett / Starcom MediaVest Group
Data apariţiei: 26 iunie 2014
Vizualizări: 57 530 141

DollarShaveClub.com

Idee: Our Blades Are F***ing Great – un website care îţi livrează lame de ras la un cost foarte mic, fără să încerce să-ţi vândă mânere care vibrează, lanterne sau 10 lame pe fiecare aparat. 😉
Producător: Paulilu
Data apariţiei: 6 martie 2012
Vizualizări: 19 158 648

Friskies

Idee: Dear Kitten – un motan înţelept îi spune bun venit noului mic membru al familiei şi îl învaţă ce şi cum în materie de ce are voie şi ce nu are voie să facă… de la punctul roşu, care există, la mâncarea delicioasă.
Producător: BuzzFeed Video
Data apariţiei: 5 iunie 2014
Vizualizări: 21 896 452

Roxana Peti

Roxana Peti este copywriter și blogger la Roxy blogs about nothing. Află mai multe despre Roxana și de pe profilul de Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!