15 cuvinte care vând

Există cuvinte care lasă o impresie bună şi există cuvinte care vând.

Cuvintele care vând au o puternică încărcătură emoţională. Ce înseamnă acest lucru?

Înseamnă că au ataşate o serie de imagini, concepte, situaţii care te determină să afişezi anumite sentimente atunci când le citești.

Aceste cuvinte pot face diferenţa dintre vânzare şi lead pierdut. Aceste cuvinte sunt foarte eficiente mai ales când sunt folosite împreună.

15 Cuvinte Care Vând:

  1. GRATIS – primeşti gratis…
  2. REDUCERE – ai reducere x%…
  3. PROMOŢIE – promoţiile săptămânii…
  4. INSTANT – câştig instant indiferent de valoarea cumpărăturii…
  5. GARANTAT – rezultat garantat…
  6. GARANŢIE – garanţie extinsă 3 ani…
  7. NOU – cel mai nou produs…
  8. PRIMUL – primul pe segmentul lui de piaţă…
  9. BONUS – primeşti bonus produsul …
  10. OFERTĂ – produs aflat în oferta noastră curentă…
  11. LIMITAT – stoc limitat, primul venit primul servit…
  12. NELIMITAT – pe termen nelimitat…
  13. MULT – cele mai multe minute…
  14. CADOU – 1+1 cadou, cea mai ieftină carte este gratuită
  15. RECOMANDAT – recomandat de asociaţia medicilor stomatologi din România…

Desigur, mai sunt foarte multe alte cuvinte care vând destul de bine. Cătălin a detaliat acum ceva vreme o listă de cuvinte în articolul Cum gasim cuvintele care vand mai bine.

De asemenea, sunt şi nişte cuvinte destul de generale care pot fi asamblate pentru a crea call to action-uri puternice.

În funcţie de industria în care te afli, s-ar putea ca acestea să fie mai relevante sau nu; Sau chiar s-ar putea să nu se regăsească pe lista ta de cuvinte care te determină să cumperi.

Îţi sugerez un experiment: include în titlurile articolelor tale câteva dintre cuvintele de mai sus şi observă puţin reacţia publicului ţintă. Ai parte de următoarele:

  • mai mult trafic?
  • mai multe comentarii?
  • mai multe like-uri, tweet-uri, plus-uri?
  • mai multe reacţii în general?
  • mai mult feedback?

Joacă-te cu aceste cuvinte cheie şi observă care sunt reacţiile în jurul utilizării lor.

Cine ştie, poate vei reuşi să creşti conversiile de pe blog-ul sau chiar şi de pe magazinul tău online.

Sper că ţi-am dat de gândit cu acest articol. Măcar cât să încerci tot felul de experimente cu aceste cuvinte puternice, ca să testezi diverse ipoteze.

O să mai scriu despre cuvinte care vând, poate chiar o să mai dau nişte exemple de situaţii în care am testat diverse call to action-uri; până atunci sper că ţi-a plăcut acest articol şi nu uita să îl dai mai departe unui prieten care are nevoie de el.

Gabriel Nechita

Am scris primul articol în 2009 și de atunci am contribuit la dezvoltarea mai multor bloguri populare. Întotdeauna am fost de părere că esența marketingului constă în calitatea produsului pe care îl vinzi. Scriu pentru că îmi place și din dorința de a-i ajuta pe alții să scrie mai bine.