6 modalitati de a fideliza clientii prin social media [infografic]

Social media definit simplist reprezintă orice interacțiune online a utilizatorilor de internet. Orice platformă care pune la dispoziție utilizatorilor o astfel de interacțiune poartă numele de rețea de socializare. Fie că vorbim de rețele precum: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram sau Pinterest, de rețele de video-sharing precum Youtube-ul sau Vine sau de blogging.

Publicitatea făcută de brand-uri/companii în social media este un element cheie al marketing-ului online, element care poate face diferența majoră între acestea.

Aruncând o privire scurtă asupra infograficului de mai jos putem observa niște lucruri extrem de interesante.

De pildă, în top 3 lucruri care îl fac pe utilizator să urmărească activitatea paginii oficiale a brand-ului/companiei este conținutul. Infograficul prezintă date care susțin că acele brand-uri/companii care folosesc conținut variat au o rată de lead-uri de 67% mai mare decât a acelora care nu utilizează această formă de informare. Un alt lucru interesant de observat ar fi 67% din utilizatorii de Twitter sunt potențiali consumatori ai brand-urilor pe care le urmăresc prin funcția follow.

60% dintre utilizatori au o părere pozitivă față de brand-ul/compania care îi interesează după ce citesc content-ul personalizat pe care acesta îl are pe site.  Un alt aspect ar fi utilizatorii au mai multă încredere într-un articol de pe o platformă decât un ads-uri standard.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Testimonialele clienților de pe site pot crește vânzările cu până la 250%, deci această formă de publicitate nu trebuie neglijată.

Mai jos avem un alt infografic care prezintă publicitatea online din România din social media. Este vorba de datele statistice ale anului 2013.

picture 2

Surse scriere articol: marketing20.ro, mashable.com

Ioana Ionescu

Ioana Ionescu, în prezent masterand la Sociologia consumului şi marketing din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea Bucureşti. Interesată de tot ceea ce ţine de consumerism, cultura consumului, Social Media, marketing, branding, mediul online, copywriting, advertising, PR.
Pe blog scrie articole personale, scrie despre ceea ce o pasionează din domeniul advertising-ului şi al marketing-ului, ia la mişto consumerismul şi prostia promovată de mass media. Promovează proiecte faine şi susţine ideile pe care le consideră reuşite. Detalii pe blogul personal.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!