4 campanii care fac Romania mai frumoasa

De la a ne plânge în fiecare zi de ţara în care trăim, la patriotismul pur şi înflăcărat e întotdeauna un singur pas pentru noi românii. Dincolo de aspectele negative, avem o ţară foarte frumoasă şi asta o ştim cu toţii. Trecând prin celebrele forme de relief, de la cei mai înalţi munţi şi până în Deltă, prin oraşe pline de istorie şi cultură, dar şi prin faima românulului ospitalier şi a româncei frumoase, avem cu siguranţă cu ce să ne mândrim.

Pentru că aceste lucruri ne sunt deja cunoscute, creativii noştri pregătesc campanii cu totul speciale pentru România… care ne aduc aminte că avem o ţară frumoasă şi că suntem un popor plin de umor. Ingeniozitatea acestor campanii este dată de felul în care creativii se folosesc de stereotipuri româneşti, de glume la adresa ţării sau de simboluri deja bine cunoscute pentru noi toţi.

Aşadar, originalitatea perspectivei sau hazul sunt principalele motive pentru care aceste campanii au avut un succes răsunător şi au devenit virale pe internet, atât pentru utilizatorii din ţara noastră, cât şi pentru cei din străinătate.

Vreau să îți prezint (sau să îți reamintesc) în continuare 4 campanii publicitare care reușesc să înfrumusețeze România: 

#1 Why Don’t You Come Over?

Why Don’t You Come Over

O campanie gândul.info
Miza: Dacă britanicii nu ne-au vrut în ţara lor, să vină ei la noi… le dăm şi câteva motive întemeiate!

Această campanie a fost virală pe internet și mulți au încercat să o reproducă, inclusiv noi, ca replică a unor amenințări din Rusia asupra României în primăvara anului 2014.

#2 Disover the mania in RO+MANIA

Diet

Campanie: thehappyholic.com
Miza: Transmitem tuturor turiştilor care vor să-şi planifice un anumit fel de vacanţă că în România nu vor reuşi să facă asta… pentru că România este so much better!

#3 Visit Romania

Visit Romania

Campanie: LOWE & Partners
Miza: Demonstrează că România este mult mai mult decât cele câteva lucruri cu care ne mândrim noi şi speră astfel să deschidă ochii turiştilor români şi străini în privinţa unei vacanţe în ţara noastră.

#4 Romania

Romania

Campanie: Graffiti BBDO Romania
Miza: Personalităţile simbol ale României au influenţat lumea şi continuă să o facă an de an; aşa că de ce nu ar face asta şi ţara în sine?

Ne-am lămurit că avem simboluri, că avem umor şi că ştim să ne prezentăm în faţa mapamondului. Să sperăm că vor mai apărea astfel de campanii creative pentru promovarea României, deoarece sunt cu siguranţă felul unic în care ne vom face remarcaţi!

Roxana Peti

Roxana Peti este copywriter și blogger cu peste 10 ani de experiență și o gamă largă de proiecte de copywriting în portofoliu.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock