50+ de carti de marketing pe care merita sa le ai

Întotdeauna am fost fascinat de marketing și mi-am dorit să lucrez în acest domeniu, până când, după atâția ani de educație formală, am reușit.

Indiferent în ce domeniu lucrezi, trebuie să știi să vinzi, să promovezi, să comunici și să coordonezi. Aceste abilități se învață odată cu profesia, dar în același timp se pot învăța și din cărți.

Am enumerat pe pagina de resurse o serie de carti de marketing si publicitate bune, pe care le recomand oricui vrea să dobândească mai bine aceste abilități.

Acum a venit momentul să facem diferența între carti de marketing și carti de publicitate, printr-o listă în care voi recomanda o serie de carti de marketing pe care personal le consider cele mai bune. Acesta nu este un top, ordinea cărților fiind aleatoare.

De asemenea, pentru că se apropie sărbătorile, ce cadou poate fi mai frumos și de lungă durată decât o carte?

Carti de marketing pe care merită să le ai

Pentru mai multe detalii și pentru achiziționarea unei carti de marketing, dați click pe numele acesteia.

Nu toate aceste carti de marketing sunt la reduceri, dar cele mai multe au un preț special care poate fi găsit pe site-ul aferent!

  1. Noile reguli de marketing si PR, David Meerman Scott
  2. Buzzmarketing, Mark Hughes
  3. Guerilla Marketing: profituri mari cu investitii mici, Jay Conrad Levinson
  4. Sun Tzu: Strategii de Marketing, Gerald Michaelson, Steven Michaelson
  5. Dictionar de Marketing englez-roman, A. Ivanovic, P.H. Collin
  6. Formule de success pentru urmatorul deceniu, Andrej Visjak, Vasile Iuga
  7. Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol, James Gilmore, Joseph Pine
  8. Cartea de povesti a unui economist, George Akerlof
  9. Marketing 3.0, Hermawan Kartajaya, Philip Kotler
  10. Funky Business – talentul face capitalul sa danseze, Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
  11. Branduri senzoriale – Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi, Martin Lindstrom
  12. Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand – secretele unui direct mail de success, Drayton Bird
  13. Business Minds. Intra in mintea celor mai mari ganditori de management, Stuart Crainer, Tom Brown
  14. Simply Better, Patrick Barwise, Sean Meehan
  15. Sfarsitul advertisingului asa cum il stim Sergio Zyman, Armin Brott
  16. In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor, Lisa Gansky
  17. Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea, Don Tapscott
  18. Wikinomics. Cultura colaborarii in masa, Anthony D. Williams, Don Tapscott
  19. Tot ce ar trebui sa stii despre PR, Anthony Davis
  20. Sfarsitul economiei iluziei, Liviu Voinea
  21. Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Carl Sewell, Paul B. Brown
  22. Brand Simple – Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate, Allen Adamson
  23. Orice reclamatie este un cadou, Claus Moller, Janelle Barlow
  24. O lume iesita din minti, Ken Robinson
  25. Confesiunile unui vorbitor public, Scott Berkun
  26. Emotionomics, Dan Hill
  27. Blink. Decizii bune in 2 secunde, Malcolm Gladwell
  28. Arta negocierii in afaceri – Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor, Roy Lewicki, Alexander Hiam
  29. Metode euristice simple pentru decizii inteligente, Gerd Gigerenzer, Peter Todd
  30. Efectul de halou, Phil Rosenzweig
  31. Pe spatele servetelului, Dan Roam
  32. Mai mult cu mai putin. Arta limitarii la esential in afaceri si in viata de zi cu zi, Leo Babauta
  33. Chaotics – Managementul si marketingul in era turbulentelor, Philip Kotler, John A. Caslione
  34. Managementul marketingului. Editia a V-a Philip Kotler
  35. Kotler despre marketing, Philip Kotler
  36. Guerrilla Creativ – Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme, Jay Conrad Levinson
  37. Geniu in marketing, Peter Fisk
  38. Persuasiune si manipulare. Psihosociologie aplicata in marketing, publicitate, vanzari Dan Craciun
  39. Marketing on-line. O abordare orientata spre client, Alan Charlesworth, Richard Gay, Rita Esen
  40. Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu, Jay Conrad Levinson, Seth Godin
  41. Online de simplu, Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu
  42. Love marketing – strategii si tehnici de seductie pentru toti, Carlo A de Ferrariis, Paolo Savignano
  43. Secretele succesului in marketing, Peter Urs, Bender George Torok
  44. Planificarea de marketing prin exemple, Malcolm Mcdonald
  45. Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam, Martin Lindstrom
  46. Marketing Warfare, Jack Trout, Al Ries
  47. Noua Pozitionare, Jack Trout, Steve Rivkin
  48. Pozitionarea, Jack Trout, Al Ries
  49. Tipping Point, Malcom Gladwell
  50. Permission Marketing: Strangers into Friends into Customers, Seth Godin
  51. Brainfluence, Roger Dooley

Mult succes în alegerea unei carti de marketing potrivite!

Dacă ți-a plăcut acest articol despre carti de marketing, dă-ne un like pe Facebook:

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock