Întotdeauna am fost fascinat de marketing și mi-am dorit să lucrez în acest domeniu, până când, după atâția ani de educație formală, am reușit.
Indiferent în ce domeniu lucrezi, trebuie să știi să vinzi, să promovezi, să comunici și să coordonezi. Aceste abilități se învață odată cu profesia, dar în același timp se pot învăța și din cărți.
Am enumerat pe pagina de resurse o serie de carti de marketing si publicitate bune, pe care le recomand oricui vrea să dobândească mai bine aceste abilități.
Acum a venit momentul să facem diferența între carti de marketing și carti de publicitate, printr-o listă în care voi recomanda o serie de carti de marketing pe care personal le consider cele mai bune. Acesta nu este un top, ordinea cărților fiind aleatoare.
De asemenea, pentru că se apropie sărbătorile, ce cadou poate fi mai frumos și de lungă durată decât o carte?
Carti de marketing pe care merită să le ai
Pentru mai multe detalii și pentru achiziționarea unei carti de marketing, dați click pe numele acesteia.
Nu toate aceste carti de marketing sunt la reduceri, dar cele mai multe au un preț special care poate fi găsit pe site-ul aferent!
- Noile reguli de marketing si PR, David Meerman Scott
- Buzzmarketing, Mark Hughes
- Guerilla Marketing: profituri mari cu investitii mici, Jay Conrad Levinson
- Sun Tzu: Strategii de Marketing, Gerald Michaelson, Steven Michaelson
- Dictionar de Marketing englez-roman, A. Ivanovic, P.H. Collin
- Formule de success pentru urmatorul deceniu, Andrej Visjak, Vasile Iuga
- Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol, James Gilmore, Joseph Pine
- Cartea de povesti a unui economist, George Akerlof
- Marketing 3.0, Hermawan Kartajaya, Philip Kotler
- Funky Business – talentul face capitalul sa danseze, Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
- Branduri senzoriale – Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi, Martin Lindstrom
- Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand – secretele unui direct mail de success, Drayton Bird
- Business Minds. Intra in mintea celor mai mari ganditori de management, Stuart Crainer, Tom Brown
- Simply Better, Patrick Barwise, Sean Meehan
- Sfarsitul advertisingului asa cum il stim Sergio Zyman, Armin Brott
- In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor, Lisa Gansky
- Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea, Don Tapscott
- Wikinomics. Cultura colaborarii in masa, Anthony D. Williams, Don Tapscott
- Tot ce ar trebui sa stii despre PR, Anthony Davis
- Sfarsitul economiei iluziei, Liviu Voinea
- Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Carl Sewell, Paul B. Brown
- Brand Simple – Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate, Allen Adamson
- Orice reclamatie este un cadou, Claus Moller, Janelle Barlow
- O lume iesita din minti, Ken Robinson
- Confesiunile unui vorbitor public, Scott Berkun
- Emotionomics, Dan Hill
- Blink. Decizii bune in 2 secunde, Malcolm Gladwell
- Arta negocierii in afaceri – Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor, Roy Lewicki, Alexander Hiam
- Metode euristice simple pentru decizii inteligente, Gerd Gigerenzer, Peter Todd
- Efectul de halou, Phil Rosenzweig
- Pe spatele servetelului, Dan Roam
- Mai mult cu mai putin. Arta limitarii la esential in afaceri si in viata de zi cu zi, Leo Babauta
- Chaotics – Managementul si marketingul in era turbulentelor, Philip Kotler, John A. Caslione
- Managementul marketingului. Editia a V-a Philip Kotler
- Kotler despre marketing, Philip Kotler
- Guerrilla Creativ – Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme, Jay Conrad Levinson
- Geniu in marketing, Peter Fisk
- Persuasiune si manipulare. Psihosociologie aplicata in marketing, publicitate, vanzari Dan Craciun
- Marketing on-line. O abordare orientata spre client, Alan Charlesworth, Richard Gay, Rita Esen
- Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu, Jay Conrad Levinson, Seth Godin
- Online de simplu, Lorand Soares Szasz, Simina Porosnicu
- Love marketing – strategii si tehnici de seductie pentru toti, Carlo A de Ferrariis, Paolo Savignano
- Secretele succesului in marketing, Peter Urs, Bender George Torok
- Planificarea de marketing prin exemple, Malcolm Mcdonald
- Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam, Martin Lindstrom
- Marketing Warfare, Jack Trout, Al Ries
- Noua Pozitionare, Jack Trout, Steve Rivkin
- Pozitionarea, Jack Trout, Al Ries
- Tipping Point, Malcom Gladwell
- Permission Marketing: Strangers into Friends into Customers, Seth Godin
- Brainfluence, Roger Dooley
Mult succes în alegerea unei carti de marketing potrivite!
Dacă ți-a plăcut acest articol despre carti de marketing, dă-ne un like pe Facebook: