Cum comunicam pe Google Plus

Despre reţeaua Google Plus mulţi spuneau că are funcţii asemănătoare cu Twitter şi Facebook. Contează că reţeaua ne poate aduce beneficii atunci când dorim să promovăm un articol, un produs sau orice altceva.

Implementarea butonului de share pe Google Plus pe un site este din ce în ce mai prezentă şi importantă, pentru că ajută la distribuirea unui mesaj în cercuri speciale de prieteni care pot fi interesaţi de ceea ce le prezinţi tu. Prin cercurile de prieteni, informaţia se poate şi monitoriza.

Prin funcţia Hangout, discuţiile sunt integrate într-un grup mai mare de prieteni, prin folosirea video-calling-ului; aşadar putem comunica. Google Plus este excelent pentru promovarea conţinutului, într-un mod foarte uşor şi rapid având anumite avantaje în plus faţă de celelalte reţele.

Cum comunicam pe Google Plus

Acesta ne poate ajuta şi la o indexare mai bună pentru motoarele de căutare şi personalizarea rezultatelor în motor, în funcţie de ceea ce îl interesează pe un prieten. Pe Google Plus poţi crea pagina pentru compania ta şi le poţi distribui prietenilor informații despre produsele companiei. Avantajul este că aceşti prieteni pot fi selectaţi în mai multe cercuri, aşadar nu amesteci rudele cu amici şi clienţi, iar acest lucru poate face afacerea ta foarte cunoscută strict către publicul țintă selectat de tine.

sursa imagine

Cel mai indicat este ca butonul de la G+ să fie prezent pe website atât pentru share cât şi pentru a permite vizitatorilor – cititorilor să te adauge în cercul lor direct de pe website. Aceştia, când îţi distribuie un material, pot avea prieteni în comun cu tine. Dacă ai un număr mai mare de prieteni, o altă posibilitate de a te adăuga cineva în cercul său de prieteni este să-i atragi atenţia, adăugându-l tu mai întâi!

Distribuirea de pe site pe Google Plus, o poţi face la fel ca şi pe Facebook: eu distribui pe toate odată, dar important este cum facem! Nu aplicăm aceeaşi metodă la toate reţelele.

Din propria experienţă am observat că atunci când distribui un link prin butonul implementat, se distribuie linkul, titlul, o scurtă descriere de conţinut şi, în plus, adaug o întrebare la fiecare distribuire care are rolul de a capta atenţia şi de a stârni interes. Asta generează mai multe plusuri şi chiar alte distribuiri.

Cred că cel mai bune funcţionează principiul Trebuie să dai, ca să primeşti! Cel puţin la mine aşa a fost. Aşadar, dacă acorzi prietenilor din cercurile tale câte un plus la ceea ce au postat ei, probabilitatea de a întoarce favorul este mai mare, dar cel mai important este ca ei să îţi distribuie postarea şi să genereze comentarii!

La început, interacţiunea cu ei cred că este esenţială pentru a dezvolta o relaţie de încredere; nu doar le oferi link-uri. Şi pentru că tot vorbim de distribuire, dacă doreşti poţi distribui acest articol pe Google Plus. 🙂

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock