Concurs: iti oferim 20% reducere la Scoala ADC*RO!

UPDATE: 3.12.2014 Câștigătorii noștri au fost admiși la Școala ADC*RO!

Avem plăcerea să anunțăm că 45 de studenți au fost admiși la cea de-a șaptea ediție a Școlii ADC*RO, care va începe în ianuarie 2015 și va dura patru luni de zile. Printre aceștia se numără și câștigătorii noștri, Gabriel Suciu și Teodor Chiripuci! 

Cursurile Școlii se vor defășura în perioada ianuarie – aprilie 2015 și acoperă teme precum: strategie, structura unei agenții de publicitate sau concept, pe principalele medii de comunicare: TV, Radio, Print, Outdoor, BTL, Online. La sfârșitul școlii studenții își vor alcătui portofolii care vor fi evaluate de tutori pentru stabilirea unui clasament final, iar cei mai buni absolvenți vor avea șansa să efectueze stagii de internship în cadrul agențiilor implicate.

scoala adc

Mai multe detalii găsiți pe site-ul: Școala ADC*RO!

UPDATE 27.10: Am ales câștigătorii reducerii de 20% la Școala ADC*RO!

În urma celor două extrageri folosind random.org, cei doi câștigători sunt: Suciu Radu Gabriel și Teodor Chiripuci! Felicitări!

castigatori adc

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

castigatori adc 2

Câștigătorii vor fi anunțați prin email. Felicitări tuturor pentru înscriere și vă dorim mult succes la etapa de jurizare pentru participarea la cea mai creativă școală de publicitate din România!

***

Dacă ești un tânăr care de fiecare dată se entuziasmează când vine vorba de publicitate, atunci ești omul potrivit pentru o carieră în domeniu. Iar cel mai bun loc pentru a-ți începe o carieră în domeniu este, ca în fiecare an, Școala ADC*RO!

Ce este Școala ADC*RO?

În cazul în care nu ai văzut articolul nostru precedent, trebuie să știi că ADC*RO este o școală de creație care se adresează tinerilor pasionați de publicitate, având ca scop formarea unei noi generații de tineri creativi, dispuși să facă față cererii pe piață din industria de advertising. Școala ADC*RO este un proiect Art Directors Club România (ADC*RO), organizat de The Institute.

Această pregătire durează 3 luni și nu este doar „un curs despre publicitate”, pentru că nu vei asista la prezentări teoretice din partea unor „profesori”, ci vei avea parte de o pregătire intensivă sub îndrumarea creativilor din agenții, cu două întâlniri săptămânale: un seminar și o ședință de lucru într-o agenție.

La fiecare seminar vei deprinde ce înseamnă o serie de concepte precum Concept, Strategie, Print, Radio, Online, Publicitate Neconvențională, etc., iar la ședințele de lucru vei pune în aplicare, direct într-o agenție, ce ai învățat în săptămâna respectivă.

Ce obțin în urma absolvirii?

În primul rând, deprinzi nu doar cele mai importante concepte și tehnici din publicitate, ci și îți creezi un portofoliu pe care vei avea șansa să îl prezinți tutorilor, urmând ca, în urma unei evaluări, să devii candidatul unui internship într-o agenție. Porfotoliul, experiența dobândită și CV-ul tău vor fi mai bogate, oferindu-ți șansa mai mare la angajare în domeniu.

Școala ADC*RO a ajuns la a VII-a ediție, iar cursurile vor începe în ianuarie 2015. Înscrierile la Școala ADC*RO se fac până pe 26 octombrie, pe site-ul www.scoalaadc.ro.

Bucură-te de 20% reducere la Școala ADC*RO!

Anul acesta, ne bucurăm să ne aflăm pe lista partenerilor Școlii ADC*RO! Cu această ocazie, oferim două reduceri de 20% la taxa de participare a școlii, care este în valoare de 500 Euro.

Ce trebuie să faci ca să obții reducerea?

Mecanismul e simplu! Trebuie să parcurgi acești pași:

1. Să fii fan al paginii de Facebook Romanian Copywriter;

2. Să ne lași un comentariu în secțiunea de mai jos în care să ne răspunzi la întrebarea:

Care este cea mai nereușită campanie de publicitate românească, în opinia ta?

Comentariul tău trebuie să fie însoțit de un link către orice material (text, foto, video) al campaniei respective.

Când și cum alegem câștigătorii?

Cele două persoane câștigătoare vor fi anunțate în data de 27 octombrie, în cadrul acestui articol, în urma unei extrageri la sorți folosind random.org.

Termeni și condiții

  • Perioada de desfășurare a concursului este 9 – 27 octombrie. Pe 27 octombrie, la ora 11:30 se încheie înscrierile la Școala ADC*RO, iar la ora 12:00 se vor anunța câștigătorii.
  • Când lași comentariul pentru înscrierea în concurs, este necesar să completezi câmpul de email cu o adresă validă. Avem nevoie de adresa ta de email pentru a te anunța dacă ești câștigător în urma concursului.
  • Comentariul tău va apărea pe site doar după ce este aprobat de un administrator.
  • Reducerea de 20% oferită ca premiu nu se cumulează cu alte posibile reduceri. Reducerea este în valoare totală de 100 Euro.
  • În urma înscrierilor la Școala ADC*RO, va începe o perioadă de jurizare care durează aproximativ o lună. În urma acesteia, persoanele înscrise vor fi anunțate dacă au fost admise sau nu la cursurile școlii. 
  • Cei doi câștigători vor beneficia de reducerea de 20% doar în cazul în care au fost admiși la Școala ADC*RO.
  • După extragere, vom trimite un email celor doi câștigători pentru a le solicita datele de contact, pe care le vom transmite reprezentanților Școlii ADC*RO. Pe baza acestor date de contact, câștigătorii vor beneficia de reducere dacă au fost admiși în cadrul școlii. Conform legii 677/2001 privind protecția datelor personale, nu vom face publice datele de contact ale câștigătorilor, sub nicio formă.
  • Nu este permisă înscrierea în concurs a persoanelor care nu sunt înscrise în cadrul Școlii ADC*RO sau care nu se înscriu până pe 26 octombrie, data limită impusă de organizatori. Cei care participă la concurs, dar nu s-au înscris la Școala ADC*RO nu intră în tragerea la sorți.
  • Pentru întrebări sau nelămuriri privind acest concurs, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa: contact@romaniancopywriter.ro

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

  • Adrian P

    Nu stiu daca este cea mai nereusita, dar pentru mine este cea cu textul cel mai nepotrivit. Nu stiu la ce s-a gandit copywriter-ul cand a pus-o pe foaie sau la ce aveau in cap directorii cand au acceptat-o si au pus-o pe piata.
    Este vorba de Fulga, Castiga o vaca mai mare ca tine.
    Posibil cine a scris-o trecea printr-o drama sentimentala, sau avea un fetish cu animalele de plus imense, respectiv vacile.

    Link: http://goo.gl/tx0p22

  • Alex Precup

    https://www.youtube.com/watch?v=pr1MJ0Uc2VA Reclamele la catena sunt pe departe cele mai nereusite din toata industria publicitara 🙂

  • Simona M

    Buna! Eu am trecut din ras in plans vizionand clipul pentru Romvac. La inceput am crezut ca e doar o gluma.
    http://youtu.be/F8oYC4kHxo8

    Enjoy!

  • Ana-Maria D

    http://www.youtube.com/watch?v=gfOPLszUQWw Mi se pare o reclama dezgustatoare, foarte prost gandita, care nu starneste niciun fel de interes asupra produsului.

  • Advertymous

    Definately, asta: https://www.youtube.com/watch?v=qnxWv_6vV-Y . Spoturile TV erau năucitoare, picătura chinezească. Cineva din familie lucra exact la Vdf în perioada aceea, era terorizat!

  • Diana

    Tot copywriterii duc greul atunci cand vine vorba de greseli babane, vizibile la prima vedere. As fi vrut sa mentionez Kinder Bueno, “Nu stii niciodata cand te apuca tentatia”, slogan care ma face sa ma gandesc la un medicament de indigestie, insa n-am gasit vreun link relevant, asa ca plan B:

    http://daniblog.ro/2013/10/din-lapte-proaspat-de-40-de-ani/

    N-as vrea sa gust din inghetata asta…

  • Mocanu Francisc

    antiboredom campaign initiated by antena 1 – nu postase link-ul

  • Raluca

    O reclama pe cat de controversata, pe atat de stupida

  • logotipa

    Buna, o campanie care mi s-a parut nereusita a fost campania uraste.ro. Din cauza ca a fost atat de controversata nu se mai gaseste pe net, nici un videoclip care sa ne permita sa o vedem, insa au ramas articolele care povestesc despre ea.

  • Teodor Chiripuci

    Una dintre cele mai nereușite reclame românești este clipul de promovare al detergentului Alley și Nilsy
    https://www.youtube.com/watch?v=a0UquINNt4k

  • Suciu Radu Gabriel

    Cred ca una din cele mai nereusite reclame romanesti este cea de la Gusto. Consider ca e de prost gust, low buget si ideea e putin tampita, ca si cum pufuletii ar fi pentru caini :)))

    aici e si linkul: https://www.youtube.com/watch?v=jasN5PY0z34

  • Mihaela C.

    Sunt destul de multe, dar asta e pur si simplu dureroasa:
    https://www.youtube.com/watch?v=8TbDZSmNxQg

  • Alex

    După mine, campania Zboară puiule, zboară e un eșec total. Copy-ul a rămas mai mult ca vorbă în umorul curent, însă fără a face legătură cu brandul (eu nici nu îmi mai aminteam pentru cine e făcută). Și implementarea nu are nici o legătură cu a mă determina să încerc carnea lor de pui ci mai degrabă îmi rămâne în minte ceva de genul “ce aiurea a fost când puiul ăla s-a pocnit de ciment”. https://www.youtube.com/watch?v=3nNBY_yXJJI

  • Consider ca este cea mai nefericita si enervanta campanie din ultimii ani cel putin: nu are nici o logica, nu spune nimic differentiator despre brand, se bazeaza pe niste stereotipuri cel putin dubioase, iar “doamna” care vorbeste incearca sa para simpatica adoptand accentual ardelenesc, doar ca nu prea-i iese. Ce ii iese in schimb este “calitatia” in exprimare, mai ales spre finalul spotului.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!