Se spune că există o legătură între doza de optimism a unei persoane, felul său de a fi și textele pe care aceștia le propun. Astfel, potrivit acestei teorii, textele bune și de impact pentru audiența cărora se adresează vin de la copywriterii fericiți, împliniți, care fac din asta mai mult decât o meserie.
Cuprins articol
Copywriteri tristi vs copywriterii depresivi
Ați văzut vreodată un text bun făcut de o persoană care ia totul în serios, care analizează în detaliu fiecare chichiță? Mă îndoiesc. Nebunia de a veni cu soluții chiar și atunci când ele nu există, face dintr-un textier obișnuit, într-un copywriter creativ. Deci, ce îi diferențiază pe copywriteri fericiți de cei triști?
1. Văd lucrurile diferit
2. Transformă orice defect într-o calitate
3. Sunt mai motivați.
4. Curiozitatea și experimentarea lucrurilor diferite îi face să fie mai deschiși la proiecte și provocări noi.
5. Văd mereu partea plină a paharului.
6. Lucrează mai mult și se plâng mai puțin.
7. Îmbrățișează greșeala și învață din ea. Nu fac din eșec o tragedie a vieții lor.
8. Iau deadline-urile ca atare, fără să facă o tragedie din asta.
9. Știu să spună lucrurilor pe nume.
10. Știu cum să-și reîncarce bateriile la finalul zilei.
Iar pentru un plus de creativitate și lipsă de irascibilitate, apelați la multă odihnă 🙂 Spor la scris!