Ebook gratuit: Cum sa faci o cercetare ca la carte

În luna noiembrie, MediaIQ, primul serviciu de media intelligence din România, a lansat pe blogul agenției ebook-ul gratuit: „Research-ul in comunicare sau cum să faci o cercetare ca la carte”.

În industria comunicării, cercetarea este un pas esențial înainte de orice propunere sau strategie nouă. Orice om de marketing trebuie să fie în permanență conectat cu piața și să monitorizeze comportamentul publicului țintă al companiei pentru care lucrează. 

La MediaIQ s-au realizat mii de rapoarte de monitorizare, unele dintre acestea folosite chiar în scop de research. Folosind un bun instrument de monitorizare, economisim foarte mult timp, surprindem esențialul pe care îl putem folosi în campania noastră de comunicare și obținem rezultate mai bune în urma execuției.

Cum să faci o cercetare ca la carte

Ebook-ul gratuit „Research-ul în comunicare” oferit de MediaIQ ne prezintă o serie de aspecte utile în realizarea unei cercetări calitative și eficiente:

  • ce tipuri de cercetări le putem face pentru compania la care lucrăm;
  • ce implică fiecare tip de cercetare și de ce este important;
  • care sunt principalele întrebări care se adresează în cadrul unei cercetări;
  • cum te poate ajuta monitorizarea să afli ceea ce te interesează.

Acest ebook analizează cercetarea din 3 perspective:

1. Research-ul despre piață – în acest capitol primim informații utile despre informațiile pe care trebuie să le trecem într-un research despre valoarea pieței, trenduri, jucătorii din piață, tipurile de investiții și evenimentele din industria noastră;

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

2. Research despre competiție – aici aflăm cum trebuie să ne analizăm concurenții din punct de vedere al business-ului și al comunicării;

3. Research despre propria companie – de ce este esențial să ne cunoaștem foarte bine compania pe care o reprezentăm, produsele pe care dorim să le vindem și comunicarea pe care trebuie să o abordăm.

Așadar, pentru a deveni cercetători mai buni, recomandăm informațiile cuprinse în ebook-ul realizat de MediaIQ. Pentru a descărca acest ebook, click pe butonul de mai jos:

descarca

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!