Deși Facebook a declarat că va începe să dezvolte ad-urile numeroase pentru branduri, se pare că de la teorie la practică nu a fost decât un pas. Facebook a lansat de curând 3 update-uri cu ajutorul cărora marketerii pot crea reclame sponsorizate direct de pe telefonul mobil prin intermediul unor aplicații.
Prin intermediul tool-urilor oferite de Facebook, administratorii paginilor de brand pot crea aplicații care îi ajută să plaseze ad-uri pentru diferite campanii în social media. Acest lucru este posibil pentru campaniile și aplicațiile rulate pe dispozitivele telecom și nu de pe laptop sau PC. În plus, Facebook a precizat că audiența poate fi mai ușor atinsă, pentru că marketerii vor ști încă de la început cine și-a instalat aplicația pe telefon/tabletă și care este profilul utilizatorilor aplicației.
Cum funcționează?
Tot ceea ce trebuie să faci este să alegi opțiunea „Launch app without a deep link” și astfel utilizatorii când deschid aplicația vor intra automat în contact cu campania ta. Pentru targetarea ad-urilor pe sistemul de operare iOS, marketerii vor trebui să îi excludă din acest proces pe cei care și-au instalat deja aplicația, pentru că aceștia sut selectați deja din audiența care va fi expusă la campania de advertising.
sursa imagine
O nouă supriză?
O altă veste vine tot de la gigantul Facebook, care plănuiește să cumpere ad-uri în timpul galei Superbowl din 2014. După cum probabil știți deja, SuperBowl marchează încheierea sezonului național de fotbal american și este unul dintre cele mai mari evenimente, atât pentur iubitorii fotbalului, cât și pentru branduri. Expunerea unui brand în cadrul SuperBowl poate costa 3, 4 sau chiar 5 milioane de dolari pentru un spot de câteva secunde.
Una dintre cele mai scumpe reclame expuse pe parcursul SuperBowl a aparținut brandului Crysler din 2011, în care apărea vedeta muzicii hip-hop, Eminem. Reclama de 2 minute a costat 12.5 milioane de dolari. O mică avere, nu-i așa? Rămâne de văzut dacă Facebook chiar va cumpăra expunere pentru produsele proprii în cadrul galei SuperBowl din 2014.
Oare merită investiția de 3-4 milioane de dolari pentru un solo-spot? Rămâne să aflăm în 2014!