Odată cu hipsterii și „discipolii” dedicați domeniului numit „social media”, Pinterest și Instagram cresc într-un an cât alții în șapte!
Cu toții știm că Facebook stagnează, iar aceste platforme sociale alternative mass-media vin cu dovada că the big picture is big money.
Ca să ne lămurim care e treaba cu creșterea, stagnatul, big picture și big money, hai să aruncăm o privire la aceste cifre calculate de către Experian în perioada iulie 2011 și iulie 2012, ce ziceți?
Cuprins articol
Creșterile Instagram în jurul lumii:
- 17319% în America de Nord
- 8121% în Singapore
- 2028% în Marea Britanie
- 843% în Noua Zeelandă
- 362% în Australia
Interes pe Pinterest?
Da! Pinterest a crescut în jurul lumii cu ceva procente:
- 5124% în America de Nord
- 2373% în Hong Kong
- 1489% în Marea Britanie
- 798% în Australia
- 643% în Noua Zeelandă
Am căutat, am citit și am găsit un răspuns de la cineva mai potrivit decât mine, pentru a răspunde:
Potrivit Digital Insights Managerului de la Experian, James Murray:
„Motivul succesului lor este că ei nu au încercat să fie un alt Facebook .”
Bine… și eu puteam să vă zic asta, nu? 😀
Așadar, lumea se cam satură de Facebook și caută rețele prin care își pot exprima mai bine personalitatea. Deja Google+ e foarte popular în Brazilia, Reddit în Australia și FanPop.com în Marea Britanie!
Bine-bine, dar care e treaba cu acești oameni și gândul de un alt Facebook și noile de campanii pe rețelele sociale?
Ei bine, e simplu: Twitter și Facebook sunt rețele mai… generale să zicem – ai libertate și flexibilitate cât poți cuprinde cu ambele mâini.
Pinterest și Instagram sunt nișate – avantaj?
Da! Avem grupul țintă mai bine definit.
De exemplu, aproximativ 80% dintre utilizatorii Pinterest sunt de sex feminin, iar peste 25% dintre aceștia au între 25-34 ani.
Problem, Facebook?
Ce ne facem când nu suntem în căutarea femeilor pentru produsul nostru?
Dacă vizați o audiență mai în vârstă, fugi repede pe o platformă cum ar fi Slashdot.
De ce?
30% din utilizatori au între 35-44 și peste 80% sunt de sex masculin.
Ah… și nu uita că bărbații urăsc reclamele care le sunt adresate!
[sursă statistici: www.marketingtechnews.net]
Concluzie?
După cum puteți vedea, știind piața țintă și cunoscând platformele de social media sunteți la doar câțiva „clici” distanță de oamenii potriviți.
Cool, nu? 🙂
Cel mai important este să se înțelegeți unde își va găsi conținutul tău publicul potrivit, cum să vorbești folosind tonul adecvat (după cum am văzut demograficele, ideal ar fi să ne gândim foarte bine la modul de adresare :D), instrumente și tehnici.
Pentru a afla mai multe despre cum să faci rețelele sociale să lucreze pentru tine, într-o lume care se află într-o continuă schimbare on-line… just wait for it.
It will come to you…!