În articolul trecut v-am prezentat cȃteva din cele mai mai creative şi inovative exemple de Guerilla Advertising pentru autobuze.
V-am promis un alt articol din serie care să trateze alte idei năstruşnice de Guerilla Marketing. Mi-au atras atenţia cele de tip „on the ground”, adică pe asfalt. Hai să vedem ce am găsit.
Cuprins articol
Guerilla marketing pe asfalt
Guerilla Marketing Coffee
Pentru a stârni interesul este important să oferi o experienţă unică pentru consumator. Una din cele mai puternice experienţe este cea vizuală combinată cu cea senzorială.
Dacă eşti o companie care vinde cafea poţi spune ca eşti în mare dificultate atunci când vine vorba de a crea ceva unic, nou şi deosebit. Reclamele la cafea se orientează ȋn principal spre mirosul de cafea dimineaţa care te învăluie şi te face să te trezeşti vesel şi plin de energie.
Ce aţi spune dacă aţi încerca ceva nou? Ca în imaginea de mai jos: o ceaşcă de cafea deasupra unui canal aburind. E Guerilla Marketing all the way!
Guerilla pentru Mr. Proper
Toată lumea caută un produs de curăţenie de calitate care să lase casa impecabilă. Reclamele tipice de la TV cu momentele de înainte şi după utilizarea produsului de curăţat au început să lase un gust amar consumatorilor.
Cea mai bună metodă de a ieşi din tipar este să apelaţi la o idee de guerilla. Această reclamă pentru produsele de curăţat Mr. Proper este inspirată şi atrage cu siguranţă atenţia.
Mâncare pentru câini în stil guerilla
Reclamele la mâncarea pentru câini se orientează de cele mai multe ori cam spre aceeaşi idee: stăpânul care oferă câinelui un bol de mâncare, după care îl mângâie voios.
Pedigree a optat pentru o idee deosebită de guerilla marketing pe asfalt pentru a-şi promova produsele. A reuşit să atragă atenţia atât stăpânilor, cât şi… câinilor. A se vedea rezultatul creativ în imaginea de jos.
sursa foto
Guerilla Marketing pentru cosmetice Rimmel
Cei de la Rimmel au adoptat o metodă neconvenţională de Guerilla pe asfalt pentru a-şi promova produsele cosmetice. O sticlă de ojă colorată care se varsă pe trotuar reprezintă un alt exemplu inspirat de guerilla care în mod sigur va atrage atenţia şi care nu va fi uitat prea uşor. Plus că poate deveni şi o metodă de word-of-mouth sau de viral marketing printre consumatori.
sursa foto
Cartofi prăjiţi sau trecere de pietoni?
Cei de la Mc’Donalds ne-au obişnuit cu metodele neconvenţionale la care apelează pentru a se promova oriunde în lume. Metodele de Guerilla Advertising nu le sunt străine deloc şi apelează la acestea ȋn cele mai ciudate moduri.
Dovadă face şi cutia de cartofi prăjiţi ce semnalizează o trecere de pietoni. Nu numai că te face să treci cu drag pe trecerea de pietoni, dar îţi stârneşte şi pofta de o porţie de cartofi.
Acestea sunt doar cȃteva din cele mai creative şi mai inovative exemple de Guerilla Advertising pe asfalt. Prin alegerea acestei metode de promovare a produselor şi serviciilor companiei voastre, veţi atrage atenţia într-o manieră unică şi veţi genera buzz în cadrul consumatorilor.
Tot ce trebuie să faceţi este să gândiţi în afara cutiei şi să alegeţi cele mai creative variante de guerilla marketing pentru voi.