5 idei inovative de guerilla marketing pe asfalt

În articolul trecut v-am prezentat cȃteva din cele mai mai creative şi inovative exemple de Guerilla Advertising pentru autobuze.

V-am promis un alt articol din serie care să trateze alte idei năstruşnice de Guerilla Marketing. Mi-au atras atenţia cele de tip „on the ground”, adică pe asfalt. Hai să vedem ce am găsit.

Guerilla marketing pe asfalt

Guerilla Marketing Coffee

Pentru a stârni interesul este important să oferi o experienţă unică pentru consumator. Una din cele mai puternice experienţe este cea vizuală combinată cu cea senzorială.

Dacă eşti o companie care vinde cafea poţi spune ca eşti în mare dificultate atunci când vine vorba de a crea ceva unic, nou şi deosebit. Reclamele la cafea se orientează ȋn principal spre mirosul de cafea dimineaţa care te învăluie şi te face să te trezeşti vesel şi plin de energie.

Ce aţi spune dacă aţi încerca ceva nou? Ca în imaginea de mai jos: o ceaşcă de cafea deasupra unui canal aburind. E Guerilla Marketing all the way! 

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

sursa foto

Guerilla pentru Mr. Proper

Toată lumea caută un produs de curăţenie de calitate care să lase casa impecabilă. Reclamele tipice de la TV cu momentele de înainte şi după utilizarea produsului de curăţat au început să lase un gust amar consumatorilor.

Cea mai bună metodă de a ieşi din tipar este să apelaţi la o idee de guerilla. Această reclamă pentru produsele de curăţat Mr. Proper este inspirată şi atrage cu siguranţă atenţia.

sursa foto

Mâncare pentru câini în stil guerilla

Reclamele la mâncarea pentru câini se orientează de cele mai multe ori cam spre aceeaşi idee: stăpânul care oferă câinelui un bol de mâncare, după care îl mângâie voios.

Pedigree a optat pentru o idee deosebită de guerilla marketing pe asfalt pentru a-şi promova produsele. A reuşit să atragă atenţia atât stăpânilor, cât şi… câinilor. A se vedea rezultatul creativ în imaginea de jos.

sursa foto

Guerilla Marketing pentru cosmetice Rimmel

Cei de la Rimmel au adoptat o metodă neconvenţională de Guerilla pe asfalt pentru a-şi promova produsele cosmetice. O sticlă de ojă colorată care se varsă pe trotuar reprezintă un alt exemplu inspirat de guerilla care în mod sigur va atrage atenţia şi care nu va fi uitat prea uşor. Plus că poate deveni şi o metodă de word-of-mouth sau de viral marketing printre consumatori.

sursa foto

Cartofi prăjiţi sau trecere de pietoni?

Cei de la Mc’Donalds ne-au obişnuit cu metodele neconvenţionale la care apelează pentru a se promova oriunde în lume. Metodele de Guerilla Advertising nu le sunt străine deloc şi apelează la acestea ȋn cele mai ciudate moduri.

Dovadă face şi cutia de cartofi prăjiţi ce semnalizează o trecere de pietoni. Nu numai că te face să treci cu drag pe trecerea de pietoni, dar îţi stârneşte şi pofta de o porţie de cartofi. 

sursa foto

Acestea sunt doar cȃteva din cele mai creative şi mai inovative exemple de Guerilla Advertising pe asfalt. Prin alegerea acestei metode de promovare a produselor şi serviciilor companiei voastre, veţi atrage atenţia într-o manieră unică şi veţi genera buzz în cadrul consumatorilor.

Tot ce trebuie să faceţi este să gândiţi în afara cutiei şi să alegeţi cele mai creative variante de guerilla marketing pentru voi.

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Zâna Tonegaru

Zâna face parte din echipa de redacție Romanian Copywriter și lucrează ca și freelancer în content writing și social media.

  • Victor

    Publicitatea pe asfalt se plateste ? imi dati si mie va rog legea ? daca este facuta cu materiale care iasa la spalat 🙂 ( creta ) este considerata reclama ? Multumesc mult

    • Bună ziua! Niciuna din reclamele menționate în acest articol nu este făcută cu creta sau materiale care ies la spălat. Toate reclamele acestea sunt efectuate, în mod normal, cu acordul primăriei din orașul respectiv sau cu acordul proprietarului spațiului în incinta căruia sunt realizate. Nu pot să vă spun o lege concretă din România referitoare la plata publicității pe asfalt, pentru că aceste reclame nu sunt din România.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!