6 idei creative de guerilla advertising pentru autobuze

Creativitatea este una din cele mai puternice „arme” şi soluţii pe care cei din domeniul publicităţii le au la dispoziţie. Termenul de guerrilla advertising este definit ca fiind o metodă neconvenţională de publicitate care se bazează pe o combinaţie de creativitate şi multă imaginaţie.

Aceasta permite promovarea diferitor produse sau servicii într-o manieră unică, pentru a atrage atenţia consumatorilor. Printre avantajele acestui tip de publicitate se pot număra:

  • Este low cost;
  • Atrage atenţia;
  • Permite o bună targetare a publicului ţintă;
  • Este memorabilă.

Guerrilla Advertising poate fi folosit pentru orice produs sau serviciu dacă se alege o metodă de abordare unică şi creativă. Voi ȋncepe o serie de articole pe acest subiect ȋn care o să vă prezint cȃteva exemple de guerrilla din diferite domenii.

Articolul de astăzi tratează publicitatea de guerrillă pe autobuze. Acest tip de publicitate este rar folosit în Romȃnia, din nefericire. Utilizarea sa ar aduce un plus de prospeţime şi de noutate în domeniul publicităţii.

Aşa că, haideţi să vedem ce exemple creative de guerrilla advertising avem:

Guerilla advertising pentru autobuze

Ideea #1

O situaţie elocventă de a intra direct în gura rechinului de bună voie oferită de cei de la National Geographic. Emisiunile cu rechini de pe acest post au devenit ȋn mod sigur şi mai populare decȃt de obicei după ce au simţit pe propria piele cum este să „fraternizezi” cu acest animal cu dinţii de fier.

guerilla autobuze

Sursă foto

Ideea #2

Reclamele Heineken sunt ȋntotdeauna pline de creativitate şi pun imaginaţia consumatorului în mişcare. Metoda de guerrilla folosită pe autobuze nu este mai prejos. Aşa-i că vă doriţi şi voi să manevraţi maşinuţa sub formă de sticlă Heineken de pe roţile autobuzului?

Sursă foto

Ideea #3

O abordare tip guerrillă pentru ciocolată este ceva nou şi neobişnuit, avȃnd ȋn vedere faptul că majoritatea mediilor utilizate pentru acest produs sunt mai mult tradiţionale: radio, TV, bannere stradale. Dovada că poţi savura acest baton de ciocolată dintr-o înghiţitură se poate realiza doar printr-o simplă deschidere de uşă.

Sursă foto

Ideea #4

Cu toţii ne dorim un balsam de rufe care să ne împrospăteze hainele şi să le păstreze culorile naturale un timp cât mai îndelungat. V-aţi întrebat vreodată cum ar fi să vedeţi beneficiile oferite de un balsam pentru rufe pe un autobuz? Dacă da, aveţi dovada mai jos în această reclamă.

Sursă foto 

Ideea #5

O periuţă de dinţi flexibilă este necesară pentru a avea o dantură curată şi sănătoasă. Însă cât de flexibilă este de fapt o periuţă flexibilă? Ei, cam cȃt un „acordeon” de la un autobuz.

Sursă foto 

Acestea sunt doar cȃteva exemple de idei creative de guerrilla advertising pentru autobuze, o metodă de publicitate puternic folosită în străinătate. Până vor apărea şi la noi astfel de exemple creative, „ne clătim” ochii cu ce vedem pe la ei.

Revin cu următoarele părţi de creativitate prin guerrilla advertising cât de curând!

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Zâna Tonegaru

Zâna face parte din echipa de redacție Romanian Copywriter și lucrează ca și freelancer în content writing și social media.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock