Odată cu schimbările făcute la interfața Facebook, conținutul vizual devine mult mai important. Newsfeed-ul afișează imagini mai mari, iar accentul cade mai mult pe conținutul vizual. Astfel, componenta vizuală capătă un rol important în mesajele trimise fanilor de către paginile de brand și vine să completeze cu succes conținutul text. Marketerii pot utiliza componenta vizuală în avantajul lor, deoarece atrage atenția și se poate comunica mai ușor.
Iată cum pot fi introduse fotografiile în poveștile din social media:
- Brandul prinde viață: atât prin intermediul conținutului, al contextului în care este plasat, dar și prin componenta vizuală. De aceea este important ca imaginile să fie de calitate și să surprindă cât mai bine produsul. Este ca și cum produsul tău ar prinde viață în social media.
- Plasează produsul în diferite contexte relevante pentru audiența ta și alege-le cu grijă. Oamenii reacționează în general la lucruri comune care fac parte din viața lor de zi cu zi, deci lasă lucrurile extravagante și ieșite din comun pentru ocazii mai speciale.
- Setează un link pe imagine cu trimitere către produs: acest sfat este valabil pentru brandurile care dețin conturi de Pinterest sau Instagram și care obișnuiesc să facă legătură cu pagina de Facebook.
- Marchează evenimentele importante din viața oamenilor și fă din produsul tău, maestru de ceremonii. Persoanele care aleg să urmărească activitatea unor branduri apreciază activările din timpul sărbătorilor speciale sau concursurile cu tematici interesante. Cucerește-i vizual și plasează produsul într-un context relevat în funcție de conceptul propus sau de mecanimul activării.
Conținutul rămâne important în Facebook, dar nu trebuie neglijată nici componenta vizuală, pentru că ea este prima care atrage atenția și abia mai apoi citești conținutul.
Sursă: sursă foto