LEGO – 40 de afise cu si despre imaginatie

Compania LEGO a fost fondată în anul 1932 în orășelul Billund din Danemarca, de către un tâmplar pe nume Ole Kirk Christiansen. Numele de LEGO l-a primit abia în 1934 și reprezită o combinație a primelor două litere de la două cuvinte din limba daneză: Leg godt, adică joacă bine. În prezent  LEGO este unul dintre cele mai puternice brand-uri din industria jucăriilor având o cifră de afaceri de 6 milioane de euro în anul 2012.

Pentru a afla mai multe informații despre compania LEGO puteți citit recenzia cărți Piesa cu Piesă scrisă de David C. Robertson în strânsă colaborare cu Bill Breen.

În continuare te lăsăm să te delectezi cu 40 dintre cele mai creative afișe pe care LEGO le-a folosit în campaniile de advertising de la începutul anilor 2000 până în prezent.

După ce parcurgi aceste afișe, te invităm să ne spui care ți-a plăcut cel mai mult în secțiunea de comentarii de mai jos 🙂

1

2

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

3

4

5

6

8

9

12

16

 

18

23

17

22

15

39

25

40

27

28

30

32

33

34

35

36

38

7

10

11

13

19

Final

Final

24

26

29

31

37

14

Teodor Chiripuci

Teodor este un tânăr pasionat de publicitate, membru in comunitatea Romanian Copywriter. Află mai multe despre Teodor pe profilul lui de Romanian Copywriter.

  • Lego tot timpul au fost un exemplu de creativitate. Foarte si simpatice toate, imi plac in mod special cele cu “There is only one piece missing…” 🙂

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!