Onlined – de la studenti la specialisti in marketing digital

Ca și anul trecut, echipa Romanian Copywriter susține în continuare proiectul studențesc Onlined, care în fiecare an și-a propus să formeze viitoarea comunitate de specialiști în marketing digital. Cea de-a treia edițe are loc anul acesta la București între 14 și 28 noiembrie.

„Am intrat în Onlined cu ideea că o să învăț ceva despre online timp de 2 săptămâni și m-am trezit într-o comunitate de la care învăț zilnic” ne spune Ioana Pop, participant Onlined – ediția 2014.

Ce este Onlined?

Onlined este o școală gratuită de marketing digital, dedicată exclusiv studenților pasionați de acest domeniu, care și-a propus să contribuie la dezvoltarea următoarei generații de specialiști în marketing online.

Onlined are în spate două ediții de succes care au adunat o comunitate de peste 50 de persoane, viitori specialiști în marketing online.

Proiectul a fost fondat de către Mircea Grecescu în anul 2013, sub aripa Voluntari pentru Idei și Proiecte, ca școală gratuită de Social Media, dedicată studenților. În 2014 a fost preluat de către Cătălina Pop, care l-a dus mai departe sub forma unei școli de Marketing Digital. Acum, Lavinia Mehedințu îl duce la un nou nivel împreună cu membrii comunității.

Onlined are trei etape: școala propriu-zisă, programul de mentorat, urmat de intrarea în comunitate.

Cum se desfășoară fiecare etapă?

Etapa de școală va avea loc sub forma unor traininguri pe teme ca Strategii în Online, Creative Thinking, Online Tools & Analytics, Tehnologii în Digital și Inbound Marketing. Aceasta se va încheia cu o rezolvare de brief ca parte practică.

Programul de mentorat și internshipuri urmărește să ducă învățarea la un alt nivel. Participanții vor avea oportunitatea să intre într-un program de mentorat împreună cu unul din speakerii din program și vor primi oferte de internship în cadrul agențiilor partenere.

Intrarea în comunitatea Onlined reprezintă un alt punct de continuitate al proiectului, în cadrul căreia învățarea se bazează pe sharing de resurse, mentorat și meet-up-uri dedicate unor subiecte specifice.

onlined 2

Ce poți învăța din Onlined?

Onlined înseamnă învățare de la cei mai buni specialiști în domeniu, networking cu influencerii din online-ul românesc și cu oameni pasionați, ca tine, dar și multă distracție.

Printre speakerii de la care vei învăța în cadrul Onlined se numără: Mihai Bârsan (VP Marketing @Ursus Breweries), Perry Timiș (Founder&Director PTHR), Dragoș Smeu (Performance Manager @Kubis Interactive), Nicoleta Schroeder (General Manager @Uber București) și mulți alții.

Proiectul are și premii! Echipele câștigătoare vor fi premiate cu câte 1000 EUR și alte premii pentru locul I, 375 EUR în cursuri pe Lynda sau Coursera pentru locul II și 125 EUR în cursuri pe Lynda sau Coursera echipei de pe locul III.

Te-am făcut curios? Aplică la Onlined prin completarea acestui formular până pe 3 noiembrie.

Onlined se bucură de susținerea unor prieteni de nădejde ca Ursus, Luxoft, Uber, Bitdefender, Microsoft și Eurolines.

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock