Cuprins articol
Ce este Pinterest?
O nouă rețea socială unde rolul principal îl au pozele și filmulețele interesante. Folosită în mare parte de femei, această platformă a înregistrat o creștere uluitoare de utilizatori în doar câteva luni, ajungând a treia cea mai utilizată rețea socială, după Facebook și Twitter.
Pozele de pe Pinterest pot ajunge virale într-un timp foarte scurt, mai ales dacă au legătură cu amenajări interioare/exterioare, modă, accesorii, sau orice alt domeniu în care estetica are un rol foarte important. Aceste poze sunt preluate de pe site-urile originale și înțepate (pinned) pe diferite panouri (boards), în funcție de categoria cărora aparțin.
După cum am povestit într-un articol anterior, infograficele sunt o bună modalitate de a capta atenția, așa că mai jos aveți unul care descrie pe scurt rețeaua Pinterest:
Sursa imagine
După îndelungi căutări, am găsit câteva poze demne de copy-uri de top de pe Pinterest. Momentan, există destul de puține reclame eficiente încărcate pe această rețea socială, pentru că brandurile mari de abia acum încep să își facă simțită prezența acolo.
1. Skype
Un copy destul de îndrăzneț care face referire directă la concurență – Facebook și Twitter. Diferențierea prin care Skype este net superioară celorlalte două (First Class Conversation) este poziționată central și este scrisă cu litere îngroșate pentru a sări în ochii cititorului. Oamenii și-au dorit întotdeauna să fie pe locul întâi, să aibă doar ce e mai bun. Din acest motiv, trebuie să aleagă Skype. Orice altceva, este un compromis. Cel puțin, asta vrea să ne sugereze reclama…
2. Porsche
La fel ca și în reclama anterioară, cei de la Porsche au avut curajul să afirme clar și pe față, că ei sunt cei mai tari. Mai mult decât atât, au și numit mărcile concurente – Nissan și Mitsubishi – luându-i peste picior pe cei care nu recunosc că orice mașină ar avea, de fapt își doresc un Porsche. Poza impunătoare a clasicului Porsche 911 valorează cât o mie de cuvinte, trezind melancolii în cei care și-au petrecut tinerețea visând la o astfel de mașină.
3. Swiss Life
Tonul amuzant al acestei reclame face referire la faptul că totul este schimbător. Grupul elvețian înțelege acest lucru și de aceea oferă servicii flexibile, pentru oameni nehotărâți. Pentru că, să fim sinceri, cine știe exact ce o să vrea peste 20 de ani? Jocul inteligent de cuvinte, cu două păreri contradictorii în aceeași frază, te face să zâmbești instantaneu și astfel le dai involuntar dreptate. Și dacă faci asta, devii automat un potențial client.