Acasă. Aici am petrecut cel mai mult timp anul trecut, după cum s-a văzut în reclamele de Crăciun din 2020. Acasă este locul unde am petrecut cel mai mult timp și în 2021, lucru care s-a văzut în statisticile legate de cumpărăturile online ale românilor. Majoritatea au investit în propriile locuințe mai mult decât în vacanțe anul acesta.
Acasă este cel mai bun loc în care să petreci Crăciunul. Este spațiul pe care îl decorăm după gusturile noastre, care ne reprezintă și unde ne simțim cel mai în siguranță. Acasă înseamnă familie sau refugiu de la tot răul din lume. Asta pentru că acasă trebuie să fie întotdeauna bine, ceea ce putem afla și din reclamele de Crăciun din 2021.
Hai să urmărim cele mai apreciate și vizionate spoturi publicitare care transmit spiritul Crăciunului anul acesta. Păstrăm tradiția pe blogul nostru, oricât de ocupați am fi, pentru că mereu trebuie să ne facem timp pentru sufletele noastre.
Cuprins articol
Reclame de Crăciun din 2021
#1 Aldi – Povestea lui Ebanana Scrooge
Știm cu toții colindul de Crăciun al lui Charles Dickens cu cele trei fantome care i se arată lui Ebenezer Scrooge, dacă nu din cărți, măcar din ecranizări. Totuși, cum sună ca personajele principale să fie chiar legumele și fructele proaspete pe care le găsești în Aldi, iar Fantoma Crăciunului trecut să fie nimeni altul decât morcovul Kevin, protagonist în universul reclamelor Aldi?
Hai să urmărim reclama și să ne amintim de frumoasa poveste, spusă de data asta în versuri, într-o versiune animată care ne face să zâmbim.
#2 Barbour – Paddington
Spre surprinderea noastră, una din cele mai vizionate reclame de Crăciun de anul acesta aparține celor de la J. Barbour & Sons Ltd, unul din cele mai cunoscute branduri de luxury fashion din Marea Britanie. Personajul principal folosit în reclama lor este ursulețul Paddington, personajul creat de Michael Bond care apare în multe animații și filme care se bucură de mare succes în Regatul Unit și nu numai.
În această reclamă de suflet, ursul Paddington își găsește o familie pe care o face fericită prin intermediul cadourilor de la… Barbour.
https://www.youtube.com/watch?v=W5oseavlqbE
#3 Very.co.uk – Crăciunul este scuza anului
Îmbină umorul britanic cu ideea de Crăciun, regăsește-te în scuzele diferitelor personaje de a face sau a-și face cadouri. De la achiziția de console pentru copii de 9 luni, până la comenzi online de bluze pentru familie și inclusiv pentru tine, dar a ta să fie mai bună, Crăciunul este cea mai bună scuză.
Un adevărat deliciu, această campanie venită din partea magazinului „cu de toate” very.co.uk. Urmărește-o aici.
#4 Lidl la preț
Tot din Marea Britanie vine această reclamă absolut savuroasă, de data aceasta la Lidl. Cu o creativitate fără margini, așa cum numai Lidl ne-a învățat prin campaniile sale, spotul ilustrează Crăciunul petrecut de o familie simpatică alături de prietenii lor, tăierea curcanului și discuțiile repetitive specifice sărbătorilor.
Toate acestea sunt prezentate cu o singură diferență: Crăciunul petrecut în prezent, viitor și viitor îndepărtat. Hai să vedem și să râdem împreună. Mic spoiler: mișto pulovărul cu Lidl al tipului!
#5 John Lewis & Partners – Musafirul neașteptat
Cu toții știm din anii trecuți reclamele de la John Lewis. Și cred că le apreciem, mai ales pentru îndrăzneala lor și cât de departe se duc. Fiecare reclamă de Crăciun de la John Lewis este un scurtmetraj cu mesaj, o poveste care te ține captivat până îi afli finalul. Așa se întâmplă și cu spotul de anul acesta, cu visuri electrice, extraterești și o dragoste care depășește granițele planetei noastre.
Pentru un Crăciun la fel de magic ca primul, acesta este mesajul afișat la final. Asta pentru că acest spot prezintă povestea unui băiețel care întâlnește o fetiță de pe altă planetă și îi redă din magia Crăciunului de pe pământ.
#6 Erste Group – #believeintomorrow
Un superb îndemn la reciclare, la o zi de mâine mai bună. Acesta este mesajul acestui spot animat emoționant de la Erste Group. Prin personajele sale, în special fetița și ursulețul care mereu îi fac observații tatălui să fie cât mai eco, reușește să câștige un loc de cinste în sufletul nostru. Anul acesta, mai mult ca oricând, contează să fim uniți pentru un viitor mai bun.
Avem atât de multe ocazii în fiecare zi, de la a merge cu bicicleta la a renunța la pungile de plastic, încât este imposibil să le ratăm. Urmărește spotul și lasă-te cuprins de emoție.
#7 Amazon – Bunătatea, cel mai de preț dar
Mesajul transmis de Amazon anul acesta, ca în fiecare an, este simplu. Puterea de a fi mai bun, uneori poate fi cel mai de preț dar pe care îl poți oferi. Spotul de anul acesta ne poartă prin viața unei tinere care observă numai răutate în jurul ei, însă reușește să iasă în evidență prin bunătatea ei.
Fie că este vorba de vecinul tău, de un animal de pe stradă, de un necunoscut la un supermarket sau de propria familie, fii mai bun. Atât. Nu te costă nimic să oferi din bunătatea ta, nu trebuie să fie nimic material și costisitor. Asta au nevoie mai mult ca oricând oamenii din ziua de azi. De bunătate.
https://www.youtube.com/watch?v=1z73AKLBgLg
#8 Penny – impactul pandemiei asupra copiilor
Nu se putea să închei topul de anul acesta fără, probabil, cea mai emoționantă reclamă dintre toate. Așa cum a fost reclama de la DocMorris de anul trecut, la care era imposibil să nu plângi, cred că este și acest scurtmetraj publicitar creat anul acesta pentru Penny.
Un fiu își întreabă mama ce vrea de Crăciun anul acesta. Răspunsul ei… îți va face pielea de găină. Impactul răspunsul ei, detaliat, cu scene care s-ar fi putut întâmpla anul acesta, te va face să-ți dea lacrimile. Asta pentru că puțini s-au gândit la experiențele pe care copiii sau adolescenții le-ar fi putut trăi, dacă viața revenea la normalitate. Prea mult stat în casă, prea puține julituri, prea puține năzdrăvănii de povestit peste ani. Nimeni nu le poate reda înapoi ce au pierdut, poate pentru mulți dintre ei putea fi cea mai frumoasă perioadă a vieții lor.
Dacă din diferite motive nu poți vedea această reclamă pe YouTube, urmărește-o în acest articol de la Ad Age.
Tot ceea ce ai văzut mai devreme sunt modalitățile brandurilor de a transmite un mesaj de sărbători. Probabil că acum, mai mult ca niciodată, este indicat să petrecem acest Crăciun în familie.
Să fim alături de cei dragi, pentru că este cel mai sănătos lucru atât pentru noi, cât și pentru ei. Ține-ți aproape familia, prietenii, și te poți considera unul dintre cei mai norocoși oameni din lume.