La început de 2016, putem afirma cu tărie că marketing-ul online este necesar pentru orice afacere. Acum, nu se mai pune problema dacă trebuie să îți faci publicitate online, ci contează foarte mult modul în care te promovezi astfel încât să te diferențiezi de concurență și să ajungi la cât mai mulți potențiali clienți.
Promovarea online a devenit un domeniu atât de complex încât o companie cu greu poate gestiona toate activitățile aferente acesteia in-house și, de cele mai multe ori, trebuie să apeleze la o agenție de marketing online ca să-și consolideze prezența în mediul digital.
De aceea, astăzi am ales să vorbim despre cele mai importante servicii de promovare site pe care le poate oferi o agenție de marketing digital.
Cuprins articol
Servicii de publicitate online
Înainte de toate…
Începutul oricărei colaborări cu o agenție constă, de obicei, într-o discuție despre nevoile de marketing ale companiei în cauză. În cele mai multe cazuri, agenția realizează un plan de acțiuni care să ducă la îndeplinirea obiectivelor stabilite de comun acord.
Pe parcursul întregii colaborări, în funcție de activitățile efectuate de agenție, aceasta oferă și servicii de consultanță în vederea îndeplinirii atribuțiilor preluate.
De multe ori, o ședință de consultanță cu un specialist în marketing online poate pune pe drumul cel bun o afacere care, deși se promovează online, nu are rezultatele așteptate.
În continuare voi enumera serviciile cele mai importante de publicitate online și câteva detalii importante pentru fiecare.
#1 Webdesign
Orice prezență online trebuie să aibă la bază un website, construit cu un design care să reprezinte cel mai bine imaginea companiei. Se spune că, dacă un vizitator care a intrat pe un site, nu este captivat de ceea ce a găsit în primele 3 secunde, poate părăsi site-ul fără să facă vreo acțiune.
Anumite companii își tratează site-ul ca pe o broșură sau o carte de vizită online, ceea ce, deși la bază nu e un lucru rău, nu e de ajuns. Site-ul este ca un om de vânzări care lucrează 24 din 24 și acesta trebuie să fie suficient de convingător ca să transforme vizitatorii interesați de serviciile sau produsele prezentate, în clienți.
De aceea, unul dintre cele mai importante servicii constă în crearea unui site, atât din punct de vedere tehnic, cât și grafic.
#2 SEO
Odată ce site-ul a fost creat, primul lucru de care trebuie ținut cont, în etapa de adăugare de conținut, este optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).
Acesta este procesul care va asigura, pe termen lung, cea mai mare proporție din traficul pe care îl va avea website-ul tău. De aceea, procesul de SEO este una din cele mai importante aspecte în publicitatea online și este recomandat să fie realizat încă de la început, odată ce site-ul a fost creat.
O agenție precum Speed Marketing poate să ofere un audit SEO complet la nivelul site-ului, un audit al concurenței și mentenanță lunară, astfel încât website-ul companiei respective să își îmbunătățească și să își mențină poziția dorită în motoarele de căutare.
#3 Content Marketing
În general, conform statisticilor, 60% din persoanele cu putere de decizie în companii consideră că un conținut personalizat îi ajută să ia decizii mai inteligente când vine vorba de achiziții. Această statistică este valabilă în special în mediul B2B, unde este nevoie de încredere, informații multe și dovezi înainte de a se face o achiziție.
Însă, și când vorbim de B2C, conținutul personalizat, bazat pe dovezi, precum și conținutul educativ pot contribui semnificativ la influențarea deciziei de cumpărare.
De aceea, o agenție de marketing online competitivă trebuie să ofere și soluții pentru promovarea unei companii prin metode de content marketing, precum: crearea de conținut pe bloguri, website-uri de specialitate dar și în rețelele de socializare.
#4 Email Marketing
Deși este una din cele mai vechi metode de marketing online, este încă una din cele mai eficiente. Spre deosebire de social media, unde conținutul este public și utilizatorul nu are parte de intimitate, în email marketing comunicarea este întotdeauna one-to-one și mesajul transmis poate fi mult mai bine primit.
O agenție de marketing digital poate ajuta o companie să obțină propriile adrese de email din partea potențialilor clienți, să creeze și să trimită campanii de email marketing personalizate și să optimizeze rata de conversie obținută în urma acestora.
#5 PPC Marketing
Dintre toate serviciile oferite de o agenție de marketing online, PPC Marketing-ul este cea mai rapidă metodă de a obține trafic relevant pe site.
Provocarea constă nu în aducerea traficului pe site, deoarece acest lucru se poate face ușor dacă există un buget; ea constă în aducerea acelui trafic relevant, pe paginile unde acesta se poate converti în lead-uri sau clienți.
O agenție de marketing online, precum Speed Marketing, poate oferi acest serviciu cu eficiență maximă, aducând rezultate rapide prin campaniile care au fost setate și, în același timp, oferind mentenanță a campaniilor, astfel încât bugetul să fie optimizat constant.
Oricine poate porni o campanie PPC, însă numai un specialist o poate gestiona eficient, astfel încât să aducă profit.
De ce să apelezi la o agenție de marketing online?
Pentru orice afacere, simpla prezență online printr-un website sau blog și o pagină de Facebook aferentă, nu este suficientă pentru a avea rezultate. Conținutul online se aglomerează zilnic și timpul petrecut de utilizatori pe o singură pagină web scade considerabil.
De aceea, este nevoie de o prezență solidă, folosind mai multe mijloace integrate de comunicare online, astfel încât să readucă vizitatorii pe site și să le ofere diferite beneficii astfel încât aceștia să rețină numele brand-ului pe care l-au vizitat.
O agenție de marketing online full-service te poate ajuta să obții această prezență și să îți asiguri o publicitate online eficientă, în măsura bugetului de care dispui.
Așadar, dacă dorești să îți construiești o prezență online profitabilă, lasă-te îndrumat de o agenție de marketing online în drumul tău spre succes!