Ne vedem in Bucuresti la TeCOMM?

La aproape un an de la TeCOMM București 2015, avem plăcerea să anunțăm participarea noastră în calitate de partener media la noua ediție TeCOMM, care va avea loc pe 21 Aprilie, în Bucureşti. Este ediţia a VIII-a la nivel naţional a unuia dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est.

TeCOMM este un eveniment dedicat atât  proprietarilor de magazine online, cât şi furnizorilor ce oferă produse, servicii şi soluţii de eCommerce. Evenimentul stă sub semnătura agenţiei de organizări evenimente Libero Events.

România este una dintre țările din Europa de Est cu o piaţă de eCommerce încă tânără, dar care evoluează progresiv de an la an, alături de ţări precum Polonia, Slovacia sau Cehia. Predicţia pentru următorii ani este că eCommerce-ul va fi considerat cel mai important  instrurument de vânzări, iar 50% din vânzările din offline vor fi influenţate de strategiile şi campaniile care se desfăşoară în online.

Prin această ediţie, participanţii vor primi cele mai noi tool-uri şi tactici eficiente de promovare, nu doar pentru vânzări mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare către client şi loializarea acestuia. Speakerii invitaţi vor aborda subiecte privind inovaţia în comerţul online şi cum tratează aceştia diferitele probleme din această sferă, toate acestea având ca temă centrală “Power to the Customers”.

Power to the customers, conceptul  ediţiei de la Bucureşti

Românii sunt online, cumpără din ce în ce mai mult şi mai divers şi devin din ce în ce mai sofisticaţi. Cumpărătorii au puterea, iar business-ul fiecăruia din acest domeniu nu poate supravieţui fără clienţi, succesul fiind al business-urilor care reuşesc să fidelizeze şi să readucă clienţii pe site-ul lor. Ediţia TeCOMM Bucureşti va sublinia importanţa înţelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizării acestuia şi modul în care business-urile online este necesar să îşi realizeze strategiile pentru ca aceştia să se întoarcă pe site, convertindu-se în mod repetat.

Macheta TeCOMM Bucuresti

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

La TeCOMM Bucureşti sunt aşteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi specialiştii  din domeniile conexe implicaţi în activitatea de online a business-urilor.

Cei peste 20 de speakeri profesionişti vin din agenţii şi magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca şi România şi vor vorbi despre situaţia curentă a pieţei, despre provocări, rezultate şi soluţii eficiente, vor prezentate modele de succes, proiecte în care au fost implicaţi, vor explica ce tooluri şi date au folosit şi de ce au ţinut cont pentru a construi  business-uri online care au atins succesul.

Printre speakerii internaţionali care şi-au confirmat prezenţa se numără: Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Rob Smith (Managing Director  @Blueleaf– una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK) ), Steen Rasmussen  (Web Analytics & Senior Partner @IIH Nordic), David Rothwell (Author Of the Amazon best seller  “The AdWords Bible for Ecommerce“), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist and E-commerce Manager@Euroflorist). Reprezentanţi ai companiilor Mastercard, Conectoo, mobilPay, Paravion si Ecco Shoes se numără printre speakerii naţionali prezenţi la eveniment.

În prima parte a zilei, conferinţa va debuta cu prezentări şi dezbateri precum“Make your customers feel unique” şi “Hope is not a strategy”, iar în a doua parte a zilei vor avea loc 9 workshopuri strategice din care 3 workshopuri vor fi adresate marketingului digital în cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM).

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii.

Până la data de 29 februarie veţi putea beneficia de reduceri, preţurile pentru conferinţă pornesc de la 69 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.

Cătălin Ionașcu

Cătălin Ionașcu este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondator al blogului și agenției Romanian Copywriter, în cadrul căreia este Content Writer. În mod frecvent, susține cursuri de Content & Copywriting. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!