Se apropie weekendul aşa că e timpul să ne destindem puţin. Astăzi vorbim despre combinaţia perfectă între vizual şi textual.
Este cunoscut faptul că identitatea unui brand nu constă doar în vizual ci şi în textul care vine în completarea acestuia. Indiferent dacă vorbim despre un produs, un serviciu sau orice alt bun care urmează a fi vândut, el vine însoţit de un text care încearcă să îl pună în valoare, aşa cum ştie el mai bine.
Ce se întâmplă însă atunci când textul devine prea lung, plictisitor si cu prea multe figuri semantice care nu fac altceva decât să îngreuneze perceperea mesajului? Răspunsul e simplu, dăm la o parte tot ce este în plus până când rămâne doar esenţialul.
Un bun exemplu în acest sens este o serie de copy-uri foarte inspirate care îmbină vizualul cu textul; ba mai mult, reuşesc să contureze vizualul prin text.
Îți propun un exercițiu de sinceritate:
Câte dintre aceste copy-uri te-au pus pe gânduri?
Mărturisesc, pe mine două.
Te invit să îţi pui imaginaţia la încercare si să apreciezi care dintre exemplele prezentate sunt cele mai creative, mai problematice sau, dimpotrivă, mai puțin inspirate.
sursa imagine și articol
Te invit să lași comentariul tău în secțiunea de mai jos.