Cum sa te promovezi grupului tinta. Comunicare eficienta

First of all: Think big and be creative!

De câte ori nu ne-am pus întrebări de comunicare eficientaCum să îi facem pe ceilalți să ne citească mesajele?

În primul rând, înainte de a începe demersurile în ceea ce privește materialele nu uitați că trebuie să avem grijă de clienții noștri și să îi cunoaștem!

Cum facem asta?

Nu, nu ne dăm întâlniri, însă câteva metode ar fi:

  • să întrebăm persoanele din grupul țintă mai multe despre ei, despre ce le place și despre nevoi.
  • fiți atenți la ce spun clienții. Doar prin faptul că sunteți atenți la ceea ce zic, veți observa că începeți să vă dați seama la ce se gândesc aceștia.
  • vizitați locurile pe care grupul țintă îl frecventează. De ce? Mergând în astfel de locuri, puteți să vedeți ce se întâmplă și să interacționați cu ei mult mai bine!

Folosind informațiile pe care le ai despre grupul tău țintă, îți poți decide și cel mai bun mod de a-ți atinge obiectivele. Poți să creezi un plan de marketing ce include tot grupul sau poți face programe separate. Cu cât definești aceste lucruri mai clar, cu atât vei ajunge la ei mai ușor și îi vei determina să îți utilizeze produsul/serviciul.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

O comunicare eficienta se împarte în… multe categorii, însă eu mă limitez la două ramuri caaam… atât  de mari:

  • online
  • offline

Vom vorbi despre beneficiari, modalități de comunicare și când să le utilizăm, daaar înainte de toate, am un mic sfat pentru voi:

sursa imagine

Comunicare eficienta pentru mediul offline:

Bineînțeles că puteți utiliza de asemenea și: tricouri personalizate, căni, genți, breloc, stick-uri și gadget-uri utile în cotidian.

Comunicare eficienta pentru mediul online:

Go Alive! Spread your message.

Nu uitați, acestea sunt cele mai frecvente metode de promovare, însă există o muuuuulțime de alte metode. CREATIVITATEA vă deosebește de restul. Trebuie să ieșiți din mulțime, să îndrăzniți fiți diferiți!

sursa imagine

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Corina Știrbu

Corina Știrbu este specializată în PR și membru din comunitatea Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!