Cum sa faci prezentari care vand

Î: Care-i treaba cu prezentările astea și care e pontul de legătură între prezentări și copywriting?

R: Ambele vând.

Hai să începem cu istoricul prezentărilor… bine, nu vorbesc de istoricul din cărți, citate ale unor mari oameni din Marea Britanie sau lucruri foaaarte avansate ci din propria experiență.

Cred că experiența asta a fost deprinsă de fiecare alergând printre rafturile marelui centru online numit Internet, prin facultate, la birou și în tot felul de întâlniri oficiale. Au fost prezentări care ne-au colorat creierașul, altele ne-au făcut să schițăm zâmbete, altele ne-au încruntat un pic și toate astea la un loc mi-au dat un motiv să vă scriu 😀

Printre ponturile de astăzi veți vedea cât text să utilizați, cum, în ce progrămele și cum ar trebui să arate.

Cum faci prezentari care vând

Prezentari cu faimosul Powerpoint

Încep cu cel mai utilizat dintre cele mai utilizate: powerpoint-ul de la Microsoft Office. Personal, sunt împotriva acestuia, dar utilizat cum trebuie și când trebuie poate fi chiar profesionist.

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Hai să trecem prin câteva exemple concrete, că teorii ați mai citit prin cărți 🙂

Începem cu așa da.

Pentru evitarea unor teorii, definiții sau explicații care ar ajunge la o pagină întreagă de cuvinte, recomand o imagine cât mai clară din care se deduce cam totul, cu text cât mai puțin.

Exemplu:

Definiția unui neutrino (particulă sub-atomică), o formulă care în cuvinte e toată definiția și imaginea unui atom cu funcționarea acestuia, iar tema slide-ului e cu ceva pahare din laborator (fiind la o materie din cadrul facultății de chimie).

sursa: arhiva personală

Stați pe pace, nu toate exemplele sunt atât de… tehnice, altfel nu ar mai avea rost articolul. Vom vedea exemple atât din domeniul tehnic, dar și ceva mai… umane, cum îmi place mie să numesc celelalte domenii.

Prezentari Prezi

Acestea sunt un exemplu mai fancy și la care țin destul de mult. 

Ador prezentările în prezi datorită interactivității, creativtății și libertatea de exprimare atât prin cuvinte cât și prin imagini și spot-uri video (la care nu trebuie să stai să dai clici pentru play și pentru tot felul de efecte).

Pentru că din motive tehnice nu pot uploada ceva din arhiva personală voi pune un spot video să vedeți cam cum stă treaba.

Exemplu:

O prezentare despre Typography realizată destul de fain și interactiv:

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Corina Știrbu

Corina Știrbu este specializată în PR și membru din comunitatea Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!