Cum redactezi un CV creativ?

Mai țineți minte când povesteam despre portofoliul unui copywriter și ce ar trebui să conțină acesta?

Ne-am gândit să venim cu o completare! Da, da… una chiar faină! Ne-am gândit noi că la orice portfoliu bun, trebuie să avem un CV pe măsură (europass CV nu se pune), nu?

Cum am ajuns la această concluzie:

  • pentru că ne dorim un job fain
  • pentru că vrem să ieșim din mulțime
  • pentru că vrem să arătăm că suntem creativi
  • pentru că… putem
  • pentru idei îndrăznețe, minte năstrușnică și …
  • pentru că suntem noi.

Astea-s motivele pentru care am ajuns cu toții aici, motivele pentru care ieșim din mulțime,  pentru care jonglăm cu ideile năstrușnice și pentru care optăm pentru un altfel de CV!

Sunt multe variante prin care ne putem afirma, iar dacă aplicăm pentru un post ce are în vedere și partea de realții publice și nu trac în fața geamului ăla mic care te înregistrează, recomand un video resume!

Un exemplu mai mult decât ieșit din comun e cel a lui Matthew Epstein, care a aplicat la Google cu mare zarvă și a creat și un blog special: http://googlepleasehire.me/ 

Un pic prea îndrăzneț, ar spune unii, nu?

Te așteptăm la următorul nostru curs!

4-5 noiembrie, București: Curs de Inițiere în Email Marketing (nivel: începător)
Înscrie-te aici

18-19 noiembrie, Cluj-Napoca: Curs de inițiere în Content Writing și Copywriting (nivel: începător)
Înscrie-te aici

Rezultatele curajului său au dus la rezultate mai mult decât surprinzătoare:

  • a primit job-ul dorit
  • 80 de oferte pentru un interviu în cadrul unor companii precum Amazon, Google, Microsoft și altele
  • 400 000 vizitatori unici și 720 000 de vizualizări de pagină pe blogul său
  • multe mailuri, oferte, viralitate și branding personal

Te tentează un astfel de CV creativ?

Am și câteva ponturi pentru tine, așa că nu ezita să le citești!

Locuri de muncă sunt multe, diferite și fiecare este orientat către un domeniu anume, așadar… acest video resume nu ne ajută pe toți.

Așa că trec de la video la clasicele CV-uri printate sau format electronic, și vă spun câteva sfaturi pentru redactarea acestora:

  1. More is less!
  2. Designul și conținutul trebuie adaptat la postul pentru care aplici
  3. Redactarea să fie serioasă, chiar dacă elementele de design sunt colorate, jucăușe, tehnice sau năstrușnice

Hai să vedem câteva exemple:

Pentru copywriteri

sursa imagini

Pentru designeri

sursa imagini

Pentru social media specialist

sursa imagine

Cam asta avem azi pe raftul cu CV-uri și cel cu portofolii! Oare ce va urma?

Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook:

Corina Știrbu

Corina Știrbu este specializată în PR și membru din comunitatea Romanian Copywriter.

Vrei să fii la curent cu noutățile? Înscrie-te!