Încă de la apariția internetului, email marketing-ul a fost o metodă esențială de comunicare online. În prezent, această strategie își menține locul în topul celor mai eficiente metode de a atrage și menține o audiență loială pentru brand-ul tău.
Din punct de vedere al ratei de conversie, email marketing-ul este o strategie fruntașă în rândul metodelor de promovare online. Și noi, la Romanian Copywriter, folosim această strategie pentru promovarea cursurilor, articolelor și serviciilor noastre, prin intermediul platformei partenerilor de la SendMachine.
Pe măsură ce ne apropiem de anul 2018, încep să își facă apariția o serie de trenduri care transformă email marketing-ul într-o strategie bazată pe tehnologie din ce în ce mai smart.
Află mai multe din articolul: Trenduri în e-mail marketing începând cu anul 2018
Recent, am fost contactat de reprezentanții WebsiteBuilder.org, care mi-au atras atenția asupra unui infografic foarte interesant și de actualitate, referitor la email marketing.
Infograficul constă într-o listă cu 119 (!) aspecte mai mult sau mai puțin cunoscute despre email marketing. Cu acordul lor, l-am preluat aici și te invit și pe tine să îl parcurgi.
Infograficul este destul de lung – să te pregătești pentru muuult scroll 🙂
Wow, ai ajuns până la final! Felicitări!
După cum ai putut observa, infograficul este foarte cuprinzător și bine documentat.
Pentru că ai parcurs tot materialul, spune-mi te rog, în secțiunea de comentarii de mai jos, ce noutate ai aflat din acest infografic?
Mie mi-a atras atenția următoarea statistică: 72% dintre oameni preferă să primească informații promoționale pe email, comparativ cu 17% care preferă să le primească pe social media.
Sunt tare curios să aflu impresiile tale 🙂