Tot mai multe branduri își intensifică activitatea de marketing în zona digitală. De aceea, oamenii care se ocupă de implementarea acestor campanii și de raportarea rezultatelor au nevoie de instrumente speciale pentru a le face munca mai ușoară. Printre avantajele utilizării acestor instrumente se numără: eficientizarea timpului alocat raportării și postării unor anumite mesaje, dar și rapiditatea de executare a acestor cerințe.
În continuare voi reda o listă de instrumente utile tuturor marketerilor care au nevoie de monitorizarea campaniilor lor online:
Cuprins articol
Instrumente SEO
Pentru că strategia de SEO ocupă sau ar trebui să ocupe un loc important, Google vine în ajutorul marketerilor cu instrumente care te ajută să găsești cuvintele cheie potrivite. Instrumentele pentru SEO sunt:
- Google Keyword Planner (am scris despre acest instrument mai multe în acest articol)
- Wordstream Free Keyword Tool
- Keyword Multiplier Tool
Keyword rank Checker
Aici sunt incluse instrumentele cu ajutorul cărora marketerii pot căuta poziția pe care o ocupă anumite cuvinte cheie într-o ierarhie:
Creare de conținut
Aceste instrumente te vor ajuta să creezi conținut diversificat pentru o pagină de brand, într-un timp mai scurt. Printre acestea cele mai utilizate sunt:
Analiză și social media management
Instrumentele din această categorie te ajută să îți optimizezi campaniile pe care le desfășori în rețelele sociale, să programezi postări fără să accesezi platforme diferite și să ai acces la date demografice legate despre publicul tău:
- Hootsuite
- Socialbakers
- Buffer
- Facebook Image Checker – Instrumentul etse extrem de util pentru vizualurile care conțin text și care vor face obiectul unui ad. În acest caz, vizualul trebuie să conțină maximum 20% text din suprafața sa.
Raportarea și analiza campaniilor de advertising
Aceste instrumente te ajută să monitorizezi campaniile de advertising pe care le ai în desfășurare și să raportezi rezultatele:
- Wordstream
- Optimizely
- Adwords editor
- ADroll
Unele dintre aceste instrumente sunt gratuite sau oferă perioade de 30 de zile în care să le utilizați gratuit, pentru a vă forma o opinie despre utilitatea lor în activitățile voastre din social media.
Pentru a fi în folosul tuturor marketeri online, doresc să măresc această listă! Dacă ai orice alte sugestii de instrumente similare sau chiar mai bune, scrie-mi un comentariu și le voi include în listă!