Small Data: cea mai noua carte a lui Martin Lindstrom

Dintotdeauna mi-au plăcut cărțile lui Martin Lindstrom. Încă dinainte de conferința „Get Inside the Customer’s Mind”, am citit cu mare interes Buyology și Brandwashed și am extras o mulțime de idei interesante din ele.

Acum, începând cu 23 februarie, cea mai recentă carte semnată de Martin Lindstrom – Small Data – este disponibilă pentru comenzi în limba română, concomitent cu cea originală. Acest lucru este posibil pe site-ul editurii Publica, iar de pe 1 martie cartea va urma să fie prezentă pe rafturile librăriilor.

Lansarea oficială a cărții va fi făcută la București, în prezența autorului, la conferința The Future of Marketing care va avea loc joi, pe 10 martie și va fi organizată de BrandMinds. La eveniment va avea loc și o sesiune de autografe.

În Small DATA. Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă, Martin Lindstrom valorifică puterea informațiilor calitative și analizează urmele mărunte pe care le lăsăm – rezultatele dezvăluind adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre  comportamentul uman.

Martin Lindstrom

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Martin Lindstrom a decis să-și petreacă 300 de nopți din an în casele unor străini pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conectează toate aspectele acestei povești cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât și pe toți cei interesați de varietatea nesfârșită a comportamentului uman.

În Small DATA vei afla, printre altele:

  • Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puști de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO;
  • Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluționat un supermarket din SUA;
  • Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney;
  • Cum un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă;
  • Cum o brățară obișnuită a ajutat o companie să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.

Publica_SMALL DATA_eveniment editorial

Iată câteva impresii din partea celor care au citit cartea:

Cea mai bună carte a lui Martin de până acum. O modalitate personală, intuitivă și puternică de a privi cum poți schimba ceva prin munca ta. – Seth Godin, autor al cărții Triburi

În mediul de afaceri contemporan, în care studiile cantitative suscită un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este să expună limitele studiilor cantitative și felul în care cercetarea calitativă devine instrumentul esențial pentru depășirea acestora. – Chip Heath, coautor al cărții Made to Stick

Cine este Martin Lindstrom?

Martin Lindstrom este consultant pentru unele dintre cele mai mari companii din lume, printre care Walt Disney Company, Nestlé, LEGO și RedBull. Este autorul bestsellerului internațional BUYOLOGY și al altor șase titluri inovatoare. Cartea sa BRANDURI SENZORIALE a fost elogiată de Wall Street Journal care a numit-o „…una dintre cele mai bune cinci cărți publicate vreodată“.

Lindstrom a fost invitat în emisiuni difuzate de majoritatea posturilor TV americane și a apărut în cele mai importante publicații din SUA. Este un colaborator frecvent al emisiunii Today de pe NBC și al  Fast Company și a fost inclus în topul Time Magazine al celor mai influenți 100 de oameni din lume. Un studiu independent dat publicității în 2015 și realizat pe un eșantion de 30 000 de publicitari a concluzionat că Lindstrom este cel mai bun expert în construirea brandurilor la nivel mondial, iar Thinkers 50 l-a inclus recent în primii 20 de strategi de business din lume.

Editura Publica este specializată în publicarea de cărti actuale și relevante de non-ficțiune: business, științe sociale, biografii și nonficțiune creativă.

Cătălin Ionașcu

Cătălin este pasionat de scris, citit și călătorit. Este fondatorul agenției Romanian Copywriter şi, în mod frecvent, susține cursuri de Copy & Content Writing. Află mai multe despre Cătălin și de pe blogul său personal: catalinionascu.ro.

Ai un proiect în minte?

Pune-ți ideile în mișcare. Dacă te gândești la un proiect, programează o întâlnire acum.

Let's rock