Salut! Eu sunt Cătălin, creatorul comunității Romanian Copywriter. Astăzi împlinim 1 an de la lansare și de aceea am decis să avem un articol mai special. 🙂
În primul rând îți mulțumesc ție, cititorule, pentru că ne ești alături și sper că ai descoperit informații noi și utile pe acest site.
Mulțumesc membrilor comunității, pentru că ați format o echipă grozavă în ultimul an și ați contribuit la dezvoltarea și creșterea acestui proiect!
Cuprins articol
Iată un scurt istoric al evoluției comunității:
- 9 martie, 2012: ideea comunității m-a „lovit” pentru prima oară;
- 10-16 martie, 2012: detalierea proiectului și realizarea tehnică;
- 22 martie, 2012: crearea paginii de Facebook Romanian Copywriter;
- 23 martie, 2012: publicarea primului articol, cu titlul „Reclamele trebuie sa vanda!”
- 28 martie, 2012: lansarea oficială a site-ului și deschiderea comunității;
- 1 aprilie, 2012: înscrierea primului membru în comunitate;
- 30 aprilie, 2012: depășirea pragului de 2000 de vizitatori unici pe site; 25 de membri înscriși în comunitate;
- 15 aprilie, 2012: lansarea primului ebook gratuit: „100+ Moduri în care poți să faci o Reclamă mai Eficientă”; depășirea pragului de 300 de abonați;
- 3 mai, 2012: lansarea celui de-al doilea ebook gratuit: „Cei mai Folosiți Termeni din Publicitate”;
- 28 mai, 2012: încheierea primului parteneriat cu EmailWing pentru implementarea soluțiilor de e-mail marketing;
- 19 iulie, 2012: înscrierea celui de-al 50-lea membru în comunitate;
- 24 iulie, 2012: lansarea primului concurs – „Te Provocăm la Duelul Textelor care Vând!”
- 26 august, 2012: crearea unei pagini de Servicii și integrarea comunității ca proiect afiliat al firmei DR Consultants;
- 18 septembrie, 2012: obținerea primului interviu: „Cristina Martin: De ce E-mail Marketing?”;
- 12 octombrie, 2012: lansarea celui de-al doilea concurs: „Pana Sus pentru Cooligrafie!”;
- 17 martie, 2013: publicarea celui de-al 10-lea interviu: „Georgiana Ciofoaia: Sfaturi despre Copywriting”.
Iată la ce rezultate am ajuns:
- 45.148 vizitatori unici pe blog din 100 de țări;
- 1355 abonați la newsletter;
- 3547 fani pe pagina de Facebook;
- 211 articole publicate;
- Referințe pe 250 de bloguri și site-uri românești și străine;
- 112 aplicanți în comunitate (72 membri actuali).
Mulțumim prietenilor noștri pentru urările pe care ni le-ați trimis:
„Dragă Romanian Copywriter,
Ai crescut într-un an cât alții în zece și n-ai avut nevoie de jăratic sau spanac ca să fii ingenios, creativ și plin de resurse. Așadar, cum m-ai lăsat fără de urări originale și cu tâlc… îți doresc să fii la fel de fain și pe viitor; și-ți doresc asta din suflet!” Cristina Martin, copywriter White Image
„Dragă echipă Romanian Copywriter, să rămâi la fel de inspirată, energică și proaspătă în mesaje cum te-am cunoscut: o resursă de informații actuală și generoasă, utilă atât celor care deja lucrează în comunicare, cât și celor care aspiră la o astfel de carieră. La mulți ani glorioși de copywriting!” Claudia Pătrașcu, Manager Comunicare SwissPlan.biz
„Sunt plăcut impresionat să văd cum cresc proiectele online despre comunicare și marketing. Am observat tot mai multe bloguri și siteuri pe această nișă însă cred că cele cu adevărat de succes vor fi acelea care rezistă pe termen lung, cu o viziune clară și conținut de calitate. Vă felicit pentru primul an și abia aștept să văd ce pregătiți în continuare. Sper să avem ocazia să colaborăm cât mai mult.” Călin Biriș, Marketing Manager la Zonga, Președinte IAA Young Professionals Cluj
„Subiecte bune, taste multe şi peniţă ascuţită vă doresc mulţi ani de acum ȋncolo! Să creşteţi mari!” Ștefana Giurgiu, project manager Trend Communication
Viziunea Romanian Copywriter a fost de la început să crească valoarea mediului publicitar românesc și să promoveze copywritingul de calitate și importanța acestuia. Mă bucur să văd că, în ultimul an, sute de firme care au nevoie de publicitate calitativă s-au documentat de pe Romanian Copywriter.
Anul viitor, ne dorim să avem o contribuție și mai mare în România. Suntem deschiși oricând să recrutăm noi membri în comunitate, care consideră că au informații de valoare și le pot oferi.
Te invit să fii alături de noi în continuare, să ne trimiți oricând e-mail-uri sau mesaje cu orice sugestii sau sfaturi ai pentru noi și să dezvoltăm împreună copywritingul românesc!
Dacă ți-a plăcut acest articol, dă-ne un like pe Facebook: